Accor elimina plasticele de unica folosinta pana in 2022
Data publicarii: 04-02-2020 | TurismLider mondial în domeniul ospitalității augumentate cu peste 5000 de hoteluri și reședințe din peste 110 destinații, grupul Accor anunță eliminarea tuturor articolelor de unică folosință din plastic din camerele hotelurilor, restaurante, spații de întâlniri și zonele de agrement, până în anul 2022.
Grupul Accor își ia astfel angajamentul de a se alătura Inițiativei Globale pentru Plastic în Turism a ONU, acțiune menită să reducă impactul pe care materialele plastice îl au asupra mediului precum și de a consolida eforturile de combatere a poluării cu plastic a oceanelor lumii.
„Suntem conștienți de impactul semnificativ pe care îl avem asupra planetei noastre și de responsabilitatea noastră de a crea beneficii concrete pentru angajații, oaspeții, furnizorii, partenerii și comunitățile gazdă”, a declarat Sébastien Bazin, președinte și CEO, Accor. „Ceea ce ne ghidează este conștiința și conștientizarea socială care determină fiecare persoană sa se străduiască să fie un bun cetățean. Este vorba despre a fi conștient, responsabil social și consecvent."
Anual, Accor este gazdă pentru mai mult de 120 de milioane de oaspeți, și oferă peste 200 de milioane de mese clienților săi. În acest context, asumarea responsabilității față de mediu și decizia de a elimina toate obiectele de unică folosință confecționate din plastic scoate în evidență rolul asumat de grup în cadrul programului de dezvoltare durabilă de 25 de ani. Cu peste 200 de milioane de articole de unică folosință utilizate anual, prin decizia de eliminare a acestora din portofoliul de servicii și înlocuirea lor cu soluții alternative, hotelurile din grupul Accor își vor diminua semnificativ impactul negativ asupra mediului.
„Poluarea cu materiale plastice este una dintre provocările majore de mediu ale timpurilor noastre, iar turismul are un rol important în a contribui la soluționare”, a declarat Directorul Diviziei Economice a Programului de Mediu al ONU, Ligia Noronha. „Prin Inițiativa globală pentru materiale plastice în turism, companiile și destinațiile turistice sunt susținute pentru a inova, a elimina și a împărtăși modul în care folosesc materialele plastice, pentru a promova circularitatea în economiile noastre și a reduce poluarea cu materiale plastice la nivel global.”
Grupul Accor își ia astfel angajamentul de a se alătura Inițiativei Globale pentru Plastic în Turism a ONU, acțiune menită să reducă impactul pe care materialele plastice îl au asupra mediului precum și de a consolida eforturile de combatere a poluării cu plastic a oceanelor lumii.
„Suntem conștienți de impactul semnificativ pe care îl avem asupra planetei noastre și de responsabilitatea noastră de a crea beneficii concrete pentru angajații, oaspeții, furnizorii, partenerii și comunitățile gazdă”, a declarat Sébastien Bazin, președinte și CEO, Accor. „Ceea ce ne ghidează este conștiința și conștientizarea socială care determină fiecare persoană sa se străduiască să fie un bun cetățean. Este vorba despre a fi conștient, responsabil social și consecvent."
Anual, Accor este gazdă pentru mai mult de 120 de milioane de oaspeți, și oferă peste 200 de milioane de mese clienților săi. În acest context, asumarea responsabilității față de mediu și decizia de a elimina toate obiectele de unică folosință confecționate din plastic scoate în evidență rolul asumat de grup în cadrul programului de dezvoltare durabilă de 25 de ani. Cu peste 200 de milioane de articole de unică folosință utilizate anual, prin decizia de eliminare a acestora din portofoliul de servicii și înlocuirea lor cu soluții alternative, hotelurile din grupul Accor își vor diminua semnificativ impactul negativ asupra mediului.
„Poluarea cu materiale plastice este una dintre provocările majore de mediu ale timpurilor noastre, iar turismul are un rol important în a contribui la soluționare”, a declarat Directorul Diviziei Economice a Programului de Mediu al ONU, Ligia Noronha. „Prin Inițiativa globală pentru materiale plastice în turism, companiile și destinațiile turistice sunt susținute pentru a inova, a elimina și a împărtăși modul în care folosesc materialele plastice, pentru a promova circularitatea în economiile noastre și a reduce poluarea cu materiale plastice la nivel global.”
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile