Ultimele stiri si informatii din Lifestyle
-
Studiu Deloitte: romanii din generatiile Millennials si Z raman ingrijorati din cauza costului vietii si estimeaza ca utilizarea GenAI va avea efecte benefice
Conform studiului Deloitte Global Gen Z and Millennial Survey 2024, realizat în 44 de țări, inclusiv România, costul vieții rămâne principala îngrijorare pentru tinerii români, deși procentul acestora a scăzut ușor față de anul trecut.
-
Studiu Deloitte: generatiile mai tinere cred ca experientele online le pot substitui semnificativ pe cele offline
Potrivit raportului Deloitte Digital Media Trends 2023, consumatorii și în special generațiile tinere, sunt din ce în ce mai captivați și atrași de experiențele online, jumătate din respondenții care fac parte din Generația Z și Millenials considerând că acestea pot substitui semnificativ experiențele offline. Totodată, aceștia afirmă că petrec mai mult timp interacționând pe rețelele de socializare decât în lumea reală. Pe de altă parte, doar 20% dintre respondenții Generației X, Baby Boomers și Matures sunt de aceeași părere cu tinerii din Gen Z și Millenials.
-
Studiu privind calitatea vietii si bunastarea sociala: Romania urca o pozitie pana pe locul 43 in clasamentul mondial si nu mai e pe ultimul loc in randul statele membre ale Uniunii Europene
Pentru al doilea an consecutiv, România a crescut în clasamentul mondial privind Indicele de Progres Social 2022, indice care evaluează calitatea vieții și bunăstarea socială, efectuat de organizat de societatea non-profit Social Progress Imperative cu sprijinul Deloitte. Calculul a fost realizat la nivel global, fiind analizați indicatori specifici din 169 de țări.
-
Slow Coffee Festival - Bucuresti - 29-30 octombrie - Combinatul Fondului Plastic
Pe parcursul a două zile, în perioada 29-30 octombrie 2022, a avut loc la Galeriile Senat - Combinatul FOndului Plastic din București, cea de-a șasea ediție a festivalului Slow Coffee. Evenimentul a cuprins competiția națională de Aeropress dar și ateliere și prezentări pentru toți cei interesați de a-și deschide un coffee shop ori cei care vor să specializeze în acest domeniu. Totodată, a fost organizată și o zonă expozițională bogată cu produse pe bază de cafea și echipamente specifice acestui domeniu.
-
Speed Rc: Alegerea unei masini radiocomandate pentru relaxare in timpul liber
Automodelele Rc (radiocontrolate), varianta cea mai ieftina pentru practicarea unui sport cu motor, sunt autovehicule in miniatura cu un sistem de propulsie propriu si sistemul de comanda prin radio. Pentru pasionatii de masini, aceste jucarii cu telecomanda foarte performante, reprezinta metoda preferata de destindere dupa un program de lucru incarcat si obositor.
-
Raport PwC: Industria de media și divertisment din România va crește cu 8% în 2021 și va depăși nivelul din 2019
Industria de media și divertisment din România ar putea crește în acest an cu peste 8% comparativ cu valorile de anul trecut, ajungând astfel la o valoare de 2,62 miliarde de euro, mai mare chiar decât cea înregistrată cu doi ani în urmă, în perioada de dinainte de pandemie. Sunt cifre vehiculate în urma raportului PwC Global Entertainment & Media Outlook 2021-2025 (GEMO). Potrivit estimărilor, industria va continua să crească și în următorii patru ani cu o rată anuală medie de 7,68%.
-
Sondaj: Mai mult de jumatate dintre utilizatorii de carsharing din Bucuresti prefera SPARK
Conform unui sondaj inițiat în perioada martie-aprilie 2021 de SPARK, peste 53% dintre bucureștenii care optează pentru carsharing pentru a se deplasa prin oraș au ales serviciile companiei.
-
Studiu Deloitte: pandemia a amanat doar partial planurile de achizitie e unui autovehicul nou si a scazut temporar interesul pentru masinile electrice
Potrivit celui mai recent studiu Deloitte Global Automotive Consumer Study 21 realizat pe un eșantion de 24.000 de persoane din 23 de țări din întreaga lume, consumatorii și-au amânat planurile de a achiziționa un vehicul nou iar interesul pentru mașini cu sisteme alternative de propulsie a înregistrat un regres temporar.
-
PwC: Peste o treime din oameni, afectați de anxietate și depresie în timpul pandemiei; 44% iau în calcul consultațiile virtuale
Izolarea involuntară și implicit singurătatea, stresul și nesiguranța cu care ne confruntăm de mai bine de un an, au afectat sănătate aoamenilor în timpul pandemiei. Astfel, potrivit celui mai recent sondaj realizat de PwC la nivel global, 38% dintre respondenți recunosc că au avut simptome de anxietate sau depresie în această perioadă.
-
Legrand a obținut certificarea GEEIS-Diversity
Legrand, unul dintre cei mai mari specialiști la nivel global din domeniul infrastructurii electrice și digitale, a obținut de curând certificarea GEEIS-Diversity, Standardul European și Internațional în Egalitate de Gen, certificare înființată de Arborus și auditată de Bureau Veritas Certification. Aceasta confirmă progresul companiei în ceea ce privește eforturile de incluziune profesională, diversitatea și egalitatea, principii care stau deja la baza strategiilor de CSR și HR ale grupului.
-
Redeschidere Cinema Elvire Popesco
După patru luni de la închidere, timp în care filmele au ajuns în casele oamenilor doar prin intermediul programului de proiecții virtuale Elvire Chez Vous, cinematograful Elvire Popescu se va redeschide începând cu data de vineri, 29 ianuarie. Astfel, publicul se va putea reîntoarce în sala de pe bulevardul Dacia 77 pentru a se bucura din nou de atmosfera unică oferită de o sală de proiecții.
-
Kaspersky: Jocurile, LEGO și K-pop – în topul căutărilor online ale copiilor, înainte de Crăciun
Apropierea sărbătorilor de iarnă, vine la pachet cu o serie de pregătiri pe care oamenii din lumea întreagă și le fac, pentru a- bucura pe cei din jur dar mai ales, pentru a-și îndeplini dorințele acumulate în perioada de peste an. Luând ca etalon luna noiembrie ca fiind luna în care majoritatea celor tineri își fac listele cu dorințele de Crăciun, experții Kaspersky Safe Kids au analizat căutările efectuate ale copiilor în această perioadă.
-
Legrand lansează Valena Life/Allure with Netatmo, o soluție pentru case inteligente
Legrand, specialistul global în infrastructuri electrice și digitale a anunțat recent lansarea noii sale soluții pentru case inteligente Valena Life/Allure with Netamo, o continuare cât se poate de logică a binecunoscutei serii Valena, recunoscută pentru mecanismul inovator InMatic.
-
Consumatorii apreciază noile experiențe digitale pe care le-au descoperit în perioada pandemiei
Deloitte Global Marketing Trends 2021 este un studiu care reunește respondenți din întreaga lume și care are ca scop descoperirea efectelor tendințelor globale din industria marketingului în această perioadă dominată de criza sanitară generată de virusul Covid-19.
-
Raport PwC: Industria de media și divertisment din România își va contracta rata de creștere în 2020 din cauza pandemiei COVID-19
Potrivit raportului Global Entertainment & Media Outlook realizat de către cei de la PwC, rata de creștere a industriei de media și divertisment se va reduce în acest an la nivel local la 0,26% de la 8%, nivelul înregistrat în anul 2019 ca urmare a restricțiilor impuse de pandemia de Covid-19. Valoarea pieței urmează să atingă 2,61 miliarde de euro.
-
Sfarsitul auto-izolarii nu inseamna sfarsitul singuratatii: Romanii admit ca se simteau singuri inainte de pandemie
Potrivit unui studiu realizat de Kaspersky, 41% dintre cei care admit că s-ar fi simțit singuri pe perioada pandemiei, spun că s-au simțit la fel de singuri sau chiar mai puțin singuri decât înainte. Mai mult, petrecând mai mult timp în casă și cu toate regulile de distanțare socială, oamenii au devenit din ce în ce mai dependenți de tehnologie. În prezent, 72% dintre români cred că tehnologia îi ajută să se conecteze cu prietenii sau membrii de familie de care sunt departe, un procent care crește la 75% în cazul milenialilor și chiar la 78% în locuințele în care trăiesc mai multe generații.