Ultimele stiri si informatii din Diverse
-
SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
Tentativele de fraudă online cresc semnificativ în perioada sărbătorilor, iar campania națională de conștientizare #SigurantaOnline, lansată de Asociația Română a Băncilor (ARB), Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) și Poliția Română, își propune să informeze publicul despre pericolele cibernetice și să promoveze bune practici pentru evitarea acestora.
-
Deloitte Romania da startul inscrierilor pentru cea de-a 24-a editie a competitiei Technology Fast 50 Europa Centrala
Deloitte România a demarat recent sesiunea de înscrieri pentru cea de-a 24-a ediție a competiției Technology Fast 50 Europa Centrală, o competiție care se adresează tuturor companiilor care care activează în domeniul tehnologiei și care au parte de o creștere accelerată, fie că acestea sunt companii publice sau private.
-
NN Romania a donat peste 900.000 de euro in 2022 pentru a sustine initiative sociale dedicate copiilor si comunitatilor vulnerabile
De-a lungul timpului NN a susținut comunitățile din care face parte atât din punct de vedere al bunăstării fizice cât și al celei emoționale sau financiare. S-a întâmplat acest lucru și în anul 2022 când compania a donat în total peste 900.000 de euro în campanii dedicate copiilor și persoanelor care traversează contexte dificile, aducând beneficii reale unui număr de peste 5.200 de oameni.
-
EY România - Ai câștigat un premiu într-o campanie promoțională? Fii atent la obligațiile fiscale care însoțesc acest câștig - punct de vedere
Pentru toți comercianții, una dintre cele mai importante strategii implică atragerea și fidelizarea clienților prin fel și fel de campanii de marketing care oferă discounturi, puncte bonus sau operațiuni de tipul cash-back. Pe de altă parte, din ce în ce mai populare sunt și campaniile prin care se oferă diverse premii la cumpărături care trec anumite praguri valorice, obiectivul principal fiind cel de creștere a volumului vânzărilor și evident, lucru amintit și mai sus, de fidelizare a clienților.
-
Fundatia Deloitte si World Vision inaugureaza la Romexpo al doilea centru de activitati educationale pentru copiii ucraineni si de consiliere pentru mamele lor
Fundația Deloitte și World Vision au inaugurat împreună, în cadrul Romexpo, cel de-al doilea centru de activități educaționale și recreative pentru copiii ucraineni dar și cursuri de limbi străine, precum engleză și română pentru mamele lor. Oferta cuprinde de asemenea și consiliere psihologică, ocupațională și juridică pentru părinți.
-
Studiu Deloitte: parintii sunt ingrijorati de scumpirea produselor necesare la inceputul anului scolar. Mai mult de o treime se asteapta la cheltuieli mai mari anul acesta
Potrivit studiului Deloitte back-to-school 2022, părinții sunt din ce în ce mai îngrijorați cu privire la creșterea prețurilor în contextul începutului de an școlar. Astfel, 57% dintre cei care au răspuns la sondaj susțin că în această perioadă principala lor preocupare cu privire la cheltuielile generate de debutul noului an școlar sunt prețurile mai mari în condițiile în care 54% dintre respondenți anticipează și o încetinire a economiei în următoarele șase luni.
-
Opinie Deloitte: Raportarea financiara in format electronic unic european: tipuri de erori care pot ingreuna acest proces pentru societatile listate
Toate companiile care au valori mobiliare pe o piață reglementată trebuie să întocmească situații financiare în conformitate cu IFRS (Standardele Internaționale de Raportare Fiscală), ținând în același timp cont de cerința de raportare în format unic european ESEF (European Single Electronic Format). Aceasta va intra în vigoare începând cu raportările aferente exercițiului financiar început la data de 1 ianuarie 2021 și implicit, pentru toate celelalte raportări ulterioare. De asemenea, conform legislației europene, companiile trebuie să pregătească aceste rapoarte financiare anuale într-un format specific, și anume xHTML (Extensible Hypertext Markup Language), conform taxonomiei IFRS - ESEF.
-
Studiu Deloitte: educatia, nivelul de coruptie si protectia mediului sunt principalele motive de ingrijorare pentru romanii din Generatiile Millennials si Z
Potrivit studiului Deloitte Global Millenial and Gen Z Survey 2021 realizat în 45 de țări la nivel global inclusiv România, principalele îngrijorări ale tinerilor români exponenți ai generațiilor Millenials și Z sunt legate de educația și dezvoltarea abilităților personale, nivelul de corupție din mediul de afaceri și politică respectiv protecția mediului. 37% dintre mileniali și 38% dintre cei din generația Z sunt îngrijorați de dezvoltarea abilităților personale, în vreme ce 35% respectiv 30% își manifestă îngrijorarea față de corupție.
-
Opinie Deloitte: Impozitarea veniturilor din tranzactiile cu criptomonede – clarificari pentru perioada anterioara anului 2019
În mare măsură, autoritățile au clarificat regimul fiscal al tranzacțiilor cu criptomonede. S-a întâmplat acest lucru, cel puțin pe teritoriul țării noastre și pentru cetățenii români, odată cu adoptarea legii 30/2019, care reglementează și modalitățile de impozitare a veniturilor obținute în urma tranzacțiilor cu monede virtuale.
-
OLX si ING: 5 sfaturi pentru protecția consumatorilor, de Ziua Siguranței pe Internet
OLX, în parteneriat cu ING Bank România, a marcat ziua siguranței pe Internet (9 februarie) lansând o nouă campanie de conștientizare și informare a populației menită să ajute consumatorii care se pot afla în situații critice pe parcursul tranzacțiilor online.
-
Lidl inaugureaza al 37-lea magazin din Bucuresti Inbox
Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în București, pe data de 11 februarie. Magazinul este situat pe Bulevardul Lacul Tei, Nr. 69 A, sector 2, București. Odată cu inaugurarea magazinului, se creează peste 25 de locuri de muncă.
-
Deloitte Romania lanseaza aplicatia SmarTax pentru automatizarea raportarilor privind impozitul pe profit
Deloitte a lansat recent în românia aplicația SmarTax, o soluție digitală cu ajutorul căreia companiile își pot calcula impozitul pe profit și în același timp, completa declarațiile fiscale trimestriale și anuale, pa baza documentelor contabile disponibile.
-
Grupul Generali a sprijinit peste 30 de mii de oameni prin programele The Human Safety Net
Grupul Generali a lansat în urmă cu doi ani inițiativa Safety Net menită să sprijine și să amplifice potențialul persoanelor aflate în situații sociale vulnerabile. Raportul publicat recent de companie redă istoria de doi ani a acestei inițiative,doi ani în care aceasta a sporit impactul social pe care Grupul Generali l-a exercitat în comunitățile în care acesta este prezent, pe continentele Asia, Europa dar și America Latină.
-
Cea de-a treia ediție a Țiriac Trophy a reunit 12 echipe de hochei din categoriile de vârstă U6, U8 și U10
Între 14 și 15 decembrie 2019 a avut loc cea de-a treia ediție a turneului Țiriac Trophy, eveniment sportiv care a reunit 12 echipe de hochei de copii, respectiv 230 de sportivi care au disputat în total 48 de meciuri.
-
Studiu: Generațiile Millennials și Z sunt pesimiste în ceea ce privește viitorul
Generațiile tinere, milenialii și cei din generația Z, se confruntă cu stări de nesiguranță, incertitudine și pesimism cu privire la viitorul societății dar și viitorul lor personal, potrivit studiului Deloitte Millennial Survey realizat recent în 42 de țări din lume, pe un eșantion de aproximativ 13.400 de reprezentanți ale ultimelor două generații.
-
Îmbătrânirea populației rămâne una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă România
Potrivit ultimelor analize statistice furnizate de EY, procentul populației trecute de vârsta de 65 de ani a crescut în ultimii 20 de ani în România cu 51%.