Basescu, Algocalmin si Arctic - marci autohtone premiate de romani
Data publicarii: 30-03-2007 | MediaAcestea sunt doar cateva dintre brandurile, speciale prin faptul ca sunt specific autohtone, care au fost desemnate ca fiind cele mai de incredere marci de catre romani, la categoriile personalitati politice, analgezice si electrocasnice. Prin organizarea, pentru prima oara in tara noastra, a studiului Trusted Brands Romania, Reader's Digest (trust media international, prezent pe piata romaneasca din noiembrie 2005), urmareste sa identifice acele marci in care romanii au cea mai mare incredere, prin evaluarea perceptiilor acestora asupra brandurilor nominalizate.
Avand ca scop o mai buna intelegere a motivelor pentru care consumatorii isi arata increderea intr-o anumita marca, in detrimentul alteia, aceasta analiza a pornit, conform directoarei Reader's Digest Romania, Arina Toparcean, de la ideea ca, in general, consumatorii "stabilesc un raport personal cu marca de produs". Astfel, contactul dintre consumator si produs se ridica mai presus de o simpla legatura functionala, bazata pe simple atribute utilitare, cu produsul sau serviciul respectiv.
Lupta Vodafone-Orange este stransa (si) la increderea consumatorilor
Marcile care au iesit castigatoare la celelalte 34 de categorii ale studiului Trusted Brands Romania sunt: BCR, Asirom, Vodafone si Orange, Mercedes, Visa, Eurovita, Nurofen, Avon, Nivea, Jacobs, Milka, Prigat, Coca-Cola, Danone, Nike, RDS, IBM, Nokia, Sony, Petrom, Head & Shoulders, Dove, Nestle, Untdelemn de la Bunica, Rama, Knorr, Borsec, Pedigree, Ariel, Metro, Atlassib, Europa FM, Jurnalul National, Pro TV, toate acestea fiind premiate in cadrul galei din 28 martie.
Integral in Curierul National
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii