Vorbesti gratis daca accepti publicitate pe mobil
Data publicarii: 27-03-2007 | MediaIn Marea Britanie, convorbirile si mesajele scrise vor fi gratuite, din vara, pentru cei pe care nu-i deranjeaza publicitatea primita pe telefon, aflam din Cotidianul. Adolescentii din Marea Britanie vor dispune, incepind din vara acestui an, de un nou serviciu care va oferi convorbiri si mesaje scrise gratuite, daca vor fi dispusi sa primeasca reclame pe telefoanele mobile, transmite mediaguardian.co.uk, citat de Mediafax.
Blyk, compania care dezvolta acest serviciu, care este condusa de fostul presedinte al societatii Finnish, divizie a Nokia, urmeaza sa anunte semnarea unor contracte cu companii dornice de publicitate precum Coca-Cola, L'Oreal si Buena Vista, divizie a Disney.
Parteneriat cu Orange
Compania Blyk, care are ca target tinerii cu virste cuprinse intre 16 si 24 de ani, ar putea semna un parteneriat cu operatorul de telefonie mobila Orange, pentru a-si dezvolta serviciul prin reteaua sa. Reprezentantii Orange nu au dorit sa faca nici un fel de declaratii.
Faptul ca tinerii se declara din ce in ce mai interesati de tehnologiile de telefonie mobila, face acest domeniu extrem de atractiv pentru investitori.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani