ABN Amro mizeaza in Romania pe canale alternative de distributie
Data publicarii: 21-03-2007 | Finante-BanciStrategia ABN Amro Bank Romania nu presupune o retea extinsa, ci se bazeaza mai degraba pe vanzarea directa a produselor si pe canalele alternative, precum servicii bancare prin telefon, a declarat, miercuri, presedintele institutiei, Peter Weiss. Banca are o strategie foarte diferita pe piata romaneasca fata de celelalte banci, a spus Weiss. Astfel, ABN Amro Bank mizeaza mai mult pe canalele alternative de distributie - phone banking si call center - decat pe prezenta fizica. Modelul ABN Amro nu se bazeaza pe sucursale, ci mai degraba pe centre regionale, pe vanzarea directa a produselor si pe alte canale de distributie, a declarat Weiss, care a participat, miercuri, la o festivitate de premiere a studentilor Acadiei de Studii Economice care au absolvit un curs sustinut de banca.
Oficialul bancii a precizat ca banca nu are sectoare tinta de dezvoltare. "Vom creste serviciile pentru companii si pentru populatie in paralel, fara a ne concentra asupra unei laturi", a spus Weiss. El a mai precizat ca banca analizeaza in continuu produsele existente pe piata si posibilitatea de a intra pe piete noi, precum cea de administrare a activelor.
Banca s-a extins anul trecut cu sase unitati, iar anul 2007 va aduce o extindere a retelei. Presedintele institutiei bancare a declarat ca numarul unitatilor ce vor fi deschise in acest an va fi aproximativ la fel ca in 2006.
In privinta unei posibile fuziuni a ABN Amro, cea mai mare institutie olandeza, cu Barclays, a treia mare banca din Marea Britanie, presedintele institutiei romanesti a spus ca este greu de spus efectul pe care l-ar avea aceasta fuziune in Romania. "Este dificil de spus cum va afecta afacerile din Romania, insa Barclays nu are prezenta in Romania, asadar nu va trebui sa exista o fuziune sau o integrare a activitatilor", a spus Weiss. Impactul unei fuziuni nu va fi, probabil, unul semnificativ asupra pietei romanesti.
ABN Amro Bank Romania era, la finalul anului trecut, a zecea banca din sistemul bancar romanesc, cu active de aproape 5,27 miliarde lei (1,55 miliarde euro) si o cota de piata de 3,06% dupa acest criteriu.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani