Traseul autostrazii Bucuresti-Brasov ar putea fi deviat pentru protejarea siturilor
Data publicarii: 21-03-2007 | EconomieTraseul autostrazii Bucuresti-Brasov ar putea fi usor deviat pentru protejarea siturilor descoperite de arheologii din Prahova, dar graficul lucrarilor nu va fi afectat de aceasta masura, au declarat surse din cadrul Ministerul Transporturilor. Lucrarile au fost sistate pe o portiune de 400 de metri insa firma de constructii a reluat lucrarile pe o alta portiune, astfel incat sa nu fie afectat graficul stabilit. In acest moment, lucrarile se fac pe mai multe segmente insumand 42 km. Potrivit reprezentantilor Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Lucrarilor, lucrarile vor continua, urmand sa fie ocolite siturile arheologice, insa acest lucru nu va influenta proiectul si graficul lucrarilor.
La randul sau, patronul fimei Euroconstruct, Dan Besciu, a confirmat faptul ca graficul lucrarilor nu a fost afectat de descoperirea celor doua situri. "Lucrarile la autostrada continua pe celelalte portiuni, astfel incat graficul nu a fost afectat. Au fost sistate doar pe o portiune de 400 de metri. Asteptam ca cei de la Muzeul de Arheologie sa se pronunte", a explicat Dan Besciu.
Ministrul transporturilor Radu Berceanu a inaugurat la mijlocul lunii martie lucrarile la autostrada Bucuresti-Brasov, pe tronsonul cuprins intre kilometrul 19 si 62, Moara Vlasiei-Ploiesti. Tronsonul va fi finalizat in trei ani si va avea doua benzi de circulatie pe sens si doua benzi de stationare de urgenta. Potrivit ministrului, pentru realizarea acestei portiuni de autostrada se va lucra simultan pe trei santiere si vor fi utilizate 462 de mii de tone de mixturi asfaltice si 168 de mii de metri de parametru metalic. Acest tronson va avea patru noduri rutiere si 17 pasaje rutiere, iar in dreptul localitatilor, pe marginea carosabilului vor fi montate panouri fonoabsorbante. Tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti al Autostrazii Bucuresti-Brasov va fi finalizat in trei ani si va avea doua benzi de circulatie pe sens si doua benzi de stationare de urgenta.
Pentru executarea lucrarilor la autostrada Bucuresti-Brasov, cele trei firme din consortiul Eurocontruct au impartit tronsonul, urmand ca fiecare sa lucreze in paralel. Potrivit declaratiilor patronului Euroconstruct Trading 98 SRL, Dan Besciu, firma sa va construi portiunea situata intre kilometrii 19,5 si 31,6, firma PA&CO International intre kilometrii 31,6 si 42,6, iar compania UMB Spedition intre kilometri 42,6 si 62. Dan Besciu este de parere ca se va reusi finalizarea tronsonului cuprins intre kilometri 19,5 si 62 inainte de data stabilita in contract, respectiv martie 2010.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii