Traseul autostrazii Bucuresti-Brasov ar putea fi deviat pentru protejarea siturilor
Data publicarii: 21-03-2007 | EconomieTraseul autostrazii Bucuresti-Brasov ar putea fi usor deviat pentru protejarea siturilor descoperite de arheologii din Prahova, dar graficul lucrarilor nu va fi afectat de aceasta masura, au declarat surse din cadrul Ministerul Transporturilor. Lucrarile au fost sistate pe o portiune de 400 de metri insa firma de constructii a reluat lucrarile pe o alta portiune, astfel incat sa nu fie afectat graficul stabilit. In acest moment, lucrarile se fac pe mai multe segmente insumand 42 km. Potrivit reprezentantilor Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Lucrarilor, lucrarile vor continua, urmand sa fie ocolite siturile arheologice, insa acest lucru nu va influenta proiectul si graficul lucrarilor.
La randul sau, patronul fimei Euroconstruct, Dan Besciu, a confirmat faptul ca graficul lucrarilor nu a fost afectat de descoperirea celor doua situri. "Lucrarile la autostrada continua pe celelalte portiuni, astfel incat graficul nu a fost afectat. Au fost sistate doar pe o portiune de 400 de metri. Asteptam ca cei de la Muzeul de Arheologie sa se pronunte", a explicat Dan Besciu.
Ministrul transporturilor Radu Berceanu a inaugurat la mijlocul lunii martie lucrarile la autostrada Bucuresti-Brasov, pe tronsonul cuprins intre kilometrul 19 si 62, Moara Vlasiei-Ploiesti. Tronsonul va fi finalizat in trei ani si va avea doua benzi de circulatie pe sens si doua benzi de stationare de urgenta. Potrivit ministrului, pentru realizarea acestei portiuni de autostrada se va lucra simultan pe trei santiere si vor fi utilizate 462 de mii de tone de mixturi asfaltice si 168 de mii de metri de parametru metalic. Acest tronson va avea patru noduri rutiere si 17 pasaje rutiere, iar in dreptul localitatilor, pe marginea carosabilului vor fi montate panouri fonoabsorbante. Tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti al Autostrazii Bucuresti-Brasov va fi finalizat in trei ani si va avea doua benzi de circulatie pe sens si doua benzi de stationare de urgenta.
Pentru executarea lucrarilor la autostrada Bucuresti-Brasov, cele trei firme din consortiul Eurocontruct au impartit tronsonul, urmand ca fiecare sa lucreze in paralel. Potrivit declaratiilor patronului Euroconstruct Trading 98 SRL, Dan Besciu, firma sa va construi portiunea situata intre kilometrii 19,5 si 31,6, firma PA&CO International intre kilometrii 31,6 si 42,6, iar compania UMB Spedition intre kilometri 42,6 si 62. Dan Besciu este de parere ca se va reusi finalizarea tronsonului cuprins intre kilometri 19,5 si 62 inainte de data stabilita in contract, respectiv martie 2010.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului
- EY: Cererea globală pentru vehicule electrice încetinește, pe fondul lipsei infrastructurii de încărcare
- Opinie Deloitte: Peste 5.000 de companii din Romania au de intocmit rapoarte de durabilitate in 2025-2026. Ce presupun aceste cerinte de raportare?
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza