Romtelecom cumpara tacerea mass media
Data publicarii: 20-03-2007 | MediaContractele de publicitate incheiate de S.C. Mediacom Romania S.R.L. cu o parte a mass media le interzice institutiilor de informare in masa sa afecteze "sub orice forma" imaginea Romtelecom S.A, clientul Mediacom. Asta in timp ce Constitutia Romaniei garanteaza dreptul cetatenilor la informatiile de interes public si obliga mijloacele de informare in masa, publice si private, sa asigure informarea corecta a opiniei publice, noteaza Curentul.
Romtelecom S.A. isi asigura o imagine imaculata prin intermediul contractelor de publicitate incheiate de S.C. Mediacom Romania S.A cu mass media. Prin actele semnate de agentia de media planning, mijloacele de informare in masa se angajeaza sa nu divulge informatii compromitatoare la adresa Romtelecom si sa inlature prin orice mijloace eventualele informatii care ar atinge interesele Romtelecom S.A.
Desi ar trebui sa se opreasca la spatiul inchiriat pentru publicitate, clauzele din contractele incheiate de S.C. Mediacom Romania S.A. cu o parte a mass media influenteaza in favoarea partenerilor de afaceri a Mediacom informatiile servite cetatenilor, lucru care ridica semne de intrebare referitoare la libertatea de exprimare si independenta mass media.
Integral in Curentul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani