Tehnologie care analizeaza impactul emotional al emisiunilor TV
Data publicarii: 19-03-2007 | MediaJaponezii au anuntat ca vor lansa o tehnologie prin care se poate masura impactul emotional al unei emisiuni TV, a unei reclame publicitare sau a unui site pe internet, informeaza AFP. Noua tehnologie, dezvoltata de o filiala a gigantului de telecomunicatii NTT, are la baza un sistem care analizeaza miscarea ochilor. Astfel, pe baza unei masuratori comportamentale si psihologice a privirii noul sistem poate descoperii gradului de interes pe care il are telespectatorul atunci cand se uita la TV.
Totodata, sistemul poate sa testeze impactul designului unui nou produs care este prezentat pe ecran. Programul produs de NTT va permite, advertiserilor, producatorilor de programe de televiziune, designerilor si creatorilor de site-uri sa determine in mod stiintific punctele tari si lacunele lucrarilor lor.
Integral in Banii Nostri
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii