Baneasa City va aduce branduri internationale
Data publicarii: 14-03-2007 | LifestylePeek&Cloppenburg, una dintre marcile cele mai importante din Germania, va deschide in Baneasa Shopping City un magazin tip "department store", in care vor fi prezentate colectiile a peste 200 de marci internationale, pe o suprafata de peste 4.200 metri patrati. "Cunoscut pe piata internationala sub denumirea de P&C, acesta marca include 65 de magazine in Germania si peste 15 unitati in alte tari europene. Acest department store va deveni cel mai mare magazin de moda din Romania", se arata intr-un comunicat al dezvoltatorului centrului comercial, Baneasa Development.
Totodata, Inditex Group va aduce la Bucuresti o parte dintre marcile sale internationale, ca Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Zara Home si Oysho, dupa ce in ultimii ani a deschis magazine marca. Zara si Pull and Bear. Reteaua Zara detine un singur magazin in Romania, la Bucuresti, al doilea urmand sa fie inaugurat in Baneasa Shopping City. Inditex Group a intrat in Romania in 2004, prin Azadea Group, odata cu deschiderea magazinului Sunglass Hut.
"Azadea Group, unul dintre cele mai importante grupuri de retail din Orientul Mijlociu si din tarile membre ale Consiliului Cooperarii din Golf (GCC), cu un portofoliu de peste 30 de marci operationale in 152 de magazine, va lansa in noul centru comercial marci noi, precum Jules (imbracaminte barbati), Cool Cat (moda pentru tineret) si Piazza Italia (un concept destinat intregii familii)", se metioneaza in comunicat.
Complexul comercial din Baneasa va avea o suprafata de 65.000 metri patrati si va contine peste 220 de magazine, precum si un centru de distractii. Dezvoltatorul proiectului a anuntat ca procesul de inchiriere a spatiilor este aproape de finalizare. Baneasa Shopping City face parte din proiectul imobiliar Baneasa, cu o valoare de 1,2 miliarde euro, care include spatii comerciale, de birouri si rezidentiale, pe un teren cu o suprafataa de 221 hectare situat intre aeroporturile Baneasa si Otopeni.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii