Noua reclama Alpha Bank ramane confuza
Data publicarii: 07-03-2007 | Finante-BanciAlpha Bank a modificat reclama TV cu pinguini, promotie la creditul imobiliar din care se intelegea ca cei care contracteaza un credit pot primi si un cadou de 20.000 de euro. Riscul era ca respectiva reclama sa fie considerata inselatoare, fiind vorba, in realitate, dupa cum se specifica si in regulamentul promotiei, de un singur premiu, acordat unui singur client care obtine, in perioada promotioanala, respectivul credit de la banca. Totusi, noua versiune a reclamei ramane confuza, noteaza Ghiseul Bancar.
Banca spune ca spotul a fost modificat saptamana trecuta, iar in cel mai scurt timp noua versiune va fi difuzata la toate statiile TV.
Modificarile au fost realizate ca urmare a unei decizii interne, din dorinta de a elimina orice fel de nelamuriri care ar putea aparea in urma vizionarii spotului, mai precizeaza banca.
In noul spot, se face precizarea ca premiul se acorda in urma tragerii la sorti.
In opinia noastra, se impunea facuta si precizarea, chiar si cu steluta, ca este vorba de un singur premiu, acordat unui singur client. Altfel, reclama ramane in continuare confuza si departe de a fi onesta.
Alpha Bank a transmis si o replica la articolul in care se semnala problema reclamei:
"Campania promotionala lansata de Alpha Bank Romania in data de 20 februarie doreste sa vina in sprijinul clientilor si nu are cum sa urmareasca inselarea asteptarilor acestora, argument sustinut de faptul ca regulamentul promotiei este disponibil gratuit atat pe site-ul bancii cat si in agentiile si sucursalele bancii.
In plus in spotul TV la care faceti referire utilizam cuvantul "oportunitate" al carui sens se afla in partea opusa fata de cel al cuvantului "certitudine".
Prin cele doua elemente de mai sus am considerat la momentul respectiv ca suntem foarte transparenti si clari pentru fiecare persoana interesata de oferta Alpha Housing.
In articolul scris de dumneavoastra precizati in mod corect toate detaliile campaniei, inca o dovada a faptului ca informatia este la indemana fiecarui solicitant.
Dorim cu aceasta ocazie sa va informam despre cateva ajustari realizate deja, prin care precizam faptul ca cei 20000 Euro cadou se acorda prin tragere la sorti, fara ca acest lucru sa urmeze linia pietei, respectiv informatia sa fie scrisa la capitolul " * ", ci ea este cat se poate de clar exprimata, alaturi de premiu."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani