Discutiile pe mobil se muta pe terenul Web 2.0
Data publicarii: 27-02-2007 | IT&C
Nebunia retelelor de interactiune sociala i-a determinat pe fabricantii de telefoane mobile, operatorii de retele si companiile mari de internet sa anunte diferite conexiuni care sa le permita utilizatorilor sa aiba acces la continutul personal.
De exemplu, serviciul Yahoo incorporeaza accesul direct la siteul de tip foto-sharing Flickr, in timp ce Vodafone are parteneriate cu MySpace si YouTube.
Newbay este o companie care furnizeaza retelelor de telefonie mobila servere si suport pentru incarcarea foto si video. Reprezentantii companiei au constatat ca traficul mobil s-a triplat in ultimul an.
"Bloggingul de pe internet e diferit de bloggingul de pe mobil", a declarat directorul executiv al Newbay. "Astfel, utilizatorul de pe mobil este mai deschis sa fotografieze sau sa filmeze pentru ca are in mana un videotelefon, in timp ce bloggerul de pe internet este orientat sa scrie pentru ca are in mana o tastatura."
Web 2.0, modelul online bazat pe interactiunea in spatiul virtual a utilizatorilor care isi creeaza propriul continut, a atras astfel greii IT-ului mondial.
Web 2.0 marcheaza una dintre cele mai importante schimbari ale modalitatii de utilizare a Internetului. Daca inainte Internetul era un mediu static in care utilitzatorii navigau si descarcau diverse forme de continut, odata cu aparitia conceptului web 2.0 focusul s-a mutat pe postarea pe diverse site-uri a continutului realizat de utilizatori, fie ca este vorba de clipuri video postate pe YouTube, contributii ale utilizatorilor la enciclopedia Wikipedia, sau alte forme de "upload" pe multitudinea de site-uri care ofera aceasta posibilitate.
Utilizatorul de Internet nu mai este un simplu consumator, el are posibilitatea sa contribuie la dezvoltarea acestui mediu, poate incarca diverse forme de continut si poate comunica intr-un mod mult mai eficient prin intermediul blogurilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău