Consortiul Euroconstruct participa la licitatia pentru autostrada Bucuresti-Brasov
Data publicarii: 22-02-2007 | AfaceriMinistrul Radu Berceanu a declarat, marti, ca in maximum zece zile de la data deschiderii plicurilor cu ofertele din partea firmelor de constructii va fi facut cunoscut castigatorul.
Potrivit programului de constructie a autostrazilor 2007-2013, sectiunea Ploiesti-Brasov (111 km), pentru care nu exista finantare, va fi construita in sistem de concesiune, contributia Guvernului fiind sectiunea Bucuresti-Ploiesti, iar prin aceasta concesiune sa fie administrata intreaga autostrada. Concesionarea si exproprierile se vor face in perioada 2007-2009, iar executia se va face intre 2009-2013. Pentru portiunea Bucuresti-Ploiesti (62 km) se vor aloca bani peste 211 milioane lei de la Fondul de Dezvoltare. Tronsonul Bucuresti-Ploiesti km 19/62 a fost castigat in 2006 de consortiu romanesc format din companiile PA&CO International, Euroconstruct Trading 98, UMB Spedition si Comaxa.
De altfel ministrul Berceanu a precizat la inceputul lunii februarie ca autostrada Bucuresti-Brasov ar fi trebuit facuta prin concesionare, si nu cu bani de la buget care ar fi trebuit folositi pentru drumurile care leaga anumite regiuni. "Bucuresti-Brasov ar fi trebuit construita in sistem de concesiune, si nu introdus printre programele care sunt asigurate de la buget. Aici traficul este mare, iar autostrada ar fi fost in atentia oricarui concesionar. Nu putem sa construim in sistem de concesionare autostrazi care nu au un trafic mare", a explicat Radu Berceanu.
Soferii vor putea circula pe autostrada care va lega Capitala de Brasov, din mai 2010, data la care ministerul estimeaza ca vor fi terminate lucrarile. Pentru autostrada se vor aloca 200 milioane euro de la bugetul de stat.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani