Vanzarile Dacia, in cadere libera
Data publicarii: 21-02-2007 | AutoLuna ianuarie s-a dovedit poate cea mai proasta din istoria Dacia, caci de 40 de ani la uzina de la Mioveni cumparatorii au facut intotdeauna coada. In ianuarie 2007, magia Loganului pare sa fi luat sfarsit, caci numai 4.500 de romani l-au mai cumparat fata de 8.000 in decembrie.
Dar cei de la Dacia pareau sa anticipeze aceasta problemna inca de la mijlocul lunii ianuarie, cand reprezentantii companiei au dat vina pe taxa de prima inmatriculare. Ei spuneau atunci ca multi clienti prefera sa nu cumpere masini pana cand nu se clarifica situatia. Ei bine, in afara faptului ca taxa de prima inmatriculare sprijinea de fapt cresterea vanzarii de Dacii, statisticile APIA dovedesc acum inca un lucru: romanii nu au fost influentati deloc de taxa de prima inmatriculare.
Celelalte marci au vandut mai mult decat in ianuarie anul trecut. E drept, nu cu mult mai mult. Cresterea este, in general, de cateva zeci, maximum cateva sute de unitati. VolksWagen, de exemplu, a vandut cel mai bine - 1370 de unitati. Cu peste 400 de autoturisme mai mult. Peugeot, Ford si Opel au vandut fiecare cu aproximativ 100 de unitati mai mult fata de ianuarie anul trecut.
Renault insa a mers putin inapoi. De la 1120 de unitati vandute in ianurie 2006, la 1030 luna trecuta. Cu aproape 100 de masini mai putin. Chiar si asa, Renault Clio a fost cea mai bine vanduta masina de import in Romania. Statistica nu este totusi favorabila Renault caci francezii n-au reusit sa vanda la un loc Clio si Megane cat au reusit cei de la Skoda sa dea Fabia si Octavia.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman