Bancile romanesti, mai sarace in produse decat cele europene
Data publicarii: 20-02-2007 | Finante-Banci"Uitati-va la Citigroup, care e cel mai mare grup financiar din lume: la noi in tara ofera doua-trei produse. Daca lumea nu cere produse sofisticate, de ce sa cheltuim sume serioase cu lansarea lor? De asemenea, uitati-va la numarul celor care au incheiate conventii cu bancile pentru plata facturilor la ATM; este sub 10 la suta din totalul clientilor.
Acesta este nivelul mediu al culturii bancare de la noi. Generic vorbind, nu cred ca exista produs din Vest care sa nu aiba totusi o minima corespondenta cu ceea ce oferim noi. Acolo sunt credite special pentru nunti, de exemplu. Noi oferim credite de nevoi personale, care acopera si nuntile. Probabil, peste cativa ani, vom avea in portofoliu intreaga oferta a unei banci elvetiene de pilda, dar deocamdata nu suntem in aceasta situatie", ne-a declarat un presedinte de banca.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice