O noua tehnologie poate revolutiona industria publicitatii
Data publicarii: 16-02-2007 | InternationalFujitsu nu face altceva decat sa speculeze sensibilitatea ochiului uman, care are probleme in detectarea culorii galbene. "Cheia acestui demers o reprezinta modificarea nuantei galbene din imagine, in asa fel incat, sa rezulte un tipar", a mai spus Mike Nelson.
Fotografiile imprimate arata absolut normal, insa o camera foto, fie ea integrata telefoanelor mobile sau PDA-urilor, poate detecta ce se ascunde in spatele acestora, cu descarcarea, in prealabil, a unei aplicatiii java.
Dar cum nimic nu este gratis in afaceri, bineinteles ca exista o mica taxa perceputa pentru softul necesar aplicatiei, program care se regaseste doar pe serverele Fujitsu.
In prezent, tehnica nu permite stocarea decat a 12 bytes de date - in curand 24 - cantitate echivalenta cu cea continuta de codurile de bare. Mai exact, informatia codificata poate fi reprezentata de un numar de telefon, un mesaj sau un link web.
Mike Nelson considera insa ca aceasta tehnologie este mult mai utila decat cea a codurilor de bare, datorita caracteristicii de invizibilitate si legaturii dintre materialele imprimate - precum hartiile de impachetat alimente, cataloage, carti de vizita etc. - si Internet, via telefon.
Un club din Japonia a inceput deja sa foloseasca tehnica imaginilor codificate, prin introducerea pe brosurile sale a unor link-uri catre diverse clipuri muzicale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului