O noua tehnologie poate revolutiona industria publicitatii
Data publicarii: 16-02-2007 | International
Fujitsu nu face altceva decat sa speculeze sensibilitatea ochiului uman, care are probleme in detectarea culorii galbene. "Cheia acestui demers o reprezinta modificarea nuantei galbene din imagine, in asa fel incat, sa rezulte un tipar", a mai spus Mike Nelson.
Fotografiile imprimate arata absolut normal, insa o camera foto, fie ea integrata telefoanelor mobile sau PDA-urilor, poate detecta ce se ascunde in spatele acestora, cu descarcarea, in prealabil, a unei aplicatiii java.
Dar cum nimic nu este gratis in afaceri, bineinteles ca exista o mica taxa perceputa pentru softul necesar aplicatiei, program care se regaseste doar pe serverele Fujitsu.
In prezent, tehnica nu permite stocarea decat a 12 bytes de date - in curand 24 - cantitate echivalenta cu cea continuta de codurile de bare. Mai exact, informatia codificata poate fi reprezentata de un numar de telefon, un mesaj sau un link web.
Mike Nelson considera insa ca aceasta tehnologie este mult mai utila decat cea a codurilor de bare, datorita caracteristicii de invizibilitate si legaturii dintre materialele imprimate - precum hartiile de impachetat alimente, cataloage, carti de vizita etc. - si Internet, via telefon.
Un club din Japonia a inceput deja sa foloseasca tehnica imaginilor codificate, prin introducerea pe brosurile sale a unor link-uri catre diverse clipuri muzicale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău