Care sunt dezavantajele afacerii in franciza
Data publicarii: 16-02-2007 | Afaceri
In plus, o franciza poate fi destul de costisitoare. Ca urmare a standardului impus de francizor, francizatul adesea nu are dreptul sa faca schimbari in modul de constructie a cladirii, in decorarea unitati sau in adoptarea oricarei strategii prin care sa isi amelioreze costurile. Pe langa asta, se adauga si taxa de intrare in franciza si contributiile publicitare. Adesea, francizatul este obligat prin contract sa cheltuiasca bani pentru imbunatatiri cerute de francizor din timp in timp.
Ca raspuns la cresterea popularitatii francizelor, un numar tot mai mare de comunitati au inceput sa ia masuri pentru a limita amploarea lor si a reduce neplacerile create intreprinzatorilor particulari.
Integral in Banii Nostri
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile