Libra Internet Bank devine prima bancă din România recunoscută Digital First de către Mastercard
Data publicarii: 19-06-2023 | Finante-BanciEforturile depuse de Libra Internet Bank pentru a realiza cele mai bune experiențe digitale la cele mai înalte standarde pentru clienții săi, de la deschiderea contului online și până la utilizarea unui card digital au fost răsplătite și recunoscute, LIB fiind înscrisă în programul Mastercard Digital First Card.
Programul își propune să ofere consumatorilor experiențe de plată complet digitale. Acestea încep cu achiziția și utilizarea cardului și până la gestionarea și implicarea, oferind de asemenea și opțiunea unui card fizic.
Prin intermediul acestui program, clienții băncii au posibilitatea de a depune o cerere online în urma căreia să primească instant un card digital care poate fi gestionat în timp real, cu posibilitatea de a efectua plăți online sau contactless folosind un dispozitiv digital.
Pentru a se înscrie în programul Digital First Card, instituțiile financiar bancare trebuie să respecte o serie de criterii riguroase stabilite de Mastercard. Este evaluată atât experiența clienților în ceea ce privește securitatea cât și ușurința de utilizare și capacitatea de a finaliza acțiuni într-o experiență complet digitală. În baza acestei înscrieri, Libra Internet Bank a devenit prima și singura, cel puțin deocamdată, bancă din România care poate emite carduri ără elemente specifice precum PAN, CVC2, dată de expirare și informații despre customer service, aceste date fiind deja disponibile online și validate în procesul de înscriere.
„Suntem încântați să fim prima bancă din România înscrisă în programul Mastercard Digital First Card. Digital First ne reprezintă, este deja modul nostru natural de a gândi proiectele și procesele Libra. Oferim clienților noștri servicii bancare digitale, accesibile și rapide pentru ca Libra să fie mereu numărul 1”, a declarat Cristina Mahika-Voiconi, Director General Adjunct Libra Internet Bank.
„Pentru consumatorul conectat digital, pentru care rapiditatea și facilitatea accesării serviciilor bancare primează, Mastercard Digital First transformă experiența financiară într-una complet digitală end-to-end. Programul le permite clienților să aibă mai mult control asupra gestionării finanțelor și să beneficieze de avantaje și oferte asociate cardului, în condiții de siguranță și securitate”, a declarat Elena Dincă, Head of Sales for Financial Institutions, Merchants and Government Segments, Mastercard.
Programul își propune să ofere consumatorilor experiențe de plată complet digitale. Acestea încep cu achiziția și utilizarea cardului și până la gestionarea și implicarea, oferind de asemenea și opțiunea unui card fizic.
Prin intermediul acestui program, clienții băncii au posibilitatea de a depune o cerere online în urma căreia să primească instant un card digital care poate fi gestionat în timp real, cu posibilitatea de a efectua plăți online sau contactless folosind un dispozitiv digital.
Pentru a se înscrie în programul Digital First Card, instituțiile financiar bancare trebuie să respecte o serie de criterii riguroase stabilite de Mastercard. Este evaluată atât experiența clienților în ceea ce privește securitatea cât și ușurința de utilizare și capacitatea de a finaliza acțiuni într-o experiență complet digitală. În baza acestei înscrieri, Libra Internet Bank a devenit prima și singura, cel puțin deocamdată, bancă din România care poate emite carduri ără elemente specifice precum PAN, CVC2, dată de expirare și informații despre customer service, aceste date fiind deja disponibile online și validate în procesul de înscriere.
„Suntem încântați să fim prima bancă din România înscrisă în programul Mastercard Digital First Card. Digital First ne reprezintă, este deja modul nostru natural de a gândi proiectele și procesele Libra. Oferim clienților noștri servicii bancare digitale, accesibile și rapide pentru ca Libra să fie mereu numărul 1”, a declarat Cristina Mahika-Voiconi, Director General Adjunct Libra Internet Bank.
„Pentru consumatorul conectat digital, pentru care rapiditatea și facilitatea accesării serviciilor bancare primează, Mastercard Digital First transformă experiența financiară într-una complet digitală end-to-end. Programul le permite clienților să aibă mai mult control asupra gestionării finanțelor și să beneficieze de avantaje și oferte asociate cardului, în condiții de siguranță și securitate”, a declarat Elena Dincă, Head of Sales for Financial Institutions, Merchants and Government Segments, Mastercard.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?