NN si MedLife incheie un parteneriat strategic pentru sanatate
Data publicarii: 14-07-2022 | EconomieMedlife, lider al pieței de servicii medicale private din România și NN, lider al pieței de asigurări de viață, au încheiat un parteneriat strategic menit să amplifice demersurile prin care aceste două companii susțin cetățenii români să aibă mai multă grijă de sănătatea lor. Parteneriatul va pune bazele unei sinergii între asigurările de sănătate și serviciile medicale private, scopul final fiind cel de a crește calitatea vieții pacienților din România.
De asemenea, cele două companii și-au propus să dezvolte noi soluții de asigurări și abonamente medicale. Prin intermediul acestora, Medlife și NN vor oferi pachete de servicii medicale integrate companiilor și angajaților lor.
Noile pachete oferite prin intermediul acestui parteneriat vor oferi servicii complete de îngrijire medicală și vor facilita accesul la o gamă largă de servicii de prevenție prin intermediul unor tratamente și consult în regim de urgență sau ambulatoriu, analize dar și acoperire pentru spitalizare și intervenții chirurgicale.
Totodată, prin intermediul parteneriatului amintit mai sus, companiile care dețin deja abonamente Medlife, vor putea oferi angajaților soluții de asigurare dedicate, cu acoperiri extinse pliate pe nevoile acestora. Acestea se pot transforma așadar în soluții complete pentru protejarea sănătății ca parte a unor pachete de beneficii extra salariale.
„La NN suntem mereu preocupați să oferim clienților soluții relevante pentru sănătatea lor. O asigurare bună de sănătate ajută oamenii să se concentreze pe ceea ce contează cel mai mult atunci când apare o problemă medicală și să beneficieze de tratamentul de care au nevoie în spitalul sau clinica unde iși doresc, fără să se gândească la bani. Parteneriatul cu MedLife este un pas extrem de important, prin care continuăm să fim alături de clienți așa cum au nevoie și să le oferim acces la servicii de spitalizare și tratament de calitate într-o rețea extinsă de centre medicale, cu costuri acoperite direct de NN”, spune Gabriela Lupaș-Țicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN.
Medlife operează în prezent cea mai extinsă rețea de unități medicale private din țara noastră cu peste 500 de locații proprii care reprezintă 230 de clinici, 200 de puncte de recoltare, 20 de farmacii și 15 spitale generale și specializate. Lansarea oficială a parteneriatului va avea loc în toamna acestui an, moment în care vor fi anunțate și soluțiile pe care cele două companii le vor oferi românilor.
„Prin parteneriatul strategic cu NN Asigurări de Viață, continuăm misiunea de a face împreună România bine, urmând să venim în întâmpinarea unui număr și mai mare de români, care au nevoie de asistență medicală sau intervenții chirurgicale, acoperite prin asigurare. Totodată, facem un pas important și în ceea ce privește dezvoltarea segmentului corporate, acolo unde în prezent avem cea mai mare bază de angajați cărora le facilităm servicii de prevenție și profilaxie, respectiv un portofoliu de 768.000 de abonați din 8.000 de firme. În cadrul acestei colaborări, vom dezvolta noi soluții pentru sănătate, complementare abonamentelor medicale, prin care vom ajuta companiile să aibă și mai multă grijă de sănătatea angajaților lor, atât prin prevenție și monitorizare, cât și în cazul unor situații mai grave, neprevăzute”, declară Mirela Dogaru, Director Comercial MedLife Group.
De asemenea, cele două companii și-au propus să dezvolte noi soluții de asigurări și abonamente medicale. Prin intermediul acestora, Medlife și NN vor oferi pachete de servicii medicale integrate companiilor și angajaților lor.
Noile pachete oferite prin intermediul acestui parteneriat vor oferi servicii complete de îngrijire medicală și vor facilita accesul la o gamă largă de servicii de prevenție prin intermediul unor tratamente și consult în regim de urgență sau ambulatoriu, analize dar și acoperire pentru spitalizare și intervenții chirurgicale.
Totodată, prin intermediul parteneriatului amintit mai sus, companiile care dețin deja abonamente Medlife, vor putea oferi angajaților soluții de asigurare dedicate, cu acoperiri extinse pliate pe nevoile acestora. Acestea se pot transforma așadar în soluții complete pentru protejarea sănătății ca parte a unor pachete de beneficii extra salariale.
„La NN suntem mereu preocupați să oferim clienților soluții relevante pentru sănătatea lor. O asigurare bună de sănătate ajută oamenii să se concentreze pe ceea ce contează cel mai mult atunci când apare o problemă medicală și să beneficieze de tratamentul de care au nevoie în spitalul sau clinica unde iși doresc, fără să se gândească la bani. Parteneriatul cu MedLife este un pas extrem de important, prin care continuăm să fim alături de clienți așa cum au nevoie și să le oferim acces la servicii de spitalizare și tratament de calitate într-o rețea extinsă de centre medicale, cu costuri acoperite direct de NN”, spune Gabriela Lupaș-Țicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN.
Medlife operează în prezent cea mai extinsă rețea de unități medicale private din țara noastră cu peste 500 de locații proprii care reprezintă 230 de clinici, 200 de puncte de recoltare, 20 de farmacii și 15 spitale generale și specializate. Lansarea oficială a parteneriatului va avea loc în toamna acestui an, moment în care vor fi anunțate și soluțiile pe care cele două companii le vor oferi românilor.
„Prin parteneriatul strategic cu NN Asigurări de Viață, continuăm misiunea de a face împreună România bine, urmând să venim în întâmpinarea unui număr și mai mare de români, care au nevoie de asistență medicală sau intervenții chirurgicale, acoperite prin asigurare. Totodată, facem un pas important și în ceea ce privește dezvoltarea segmentului corporate, acolo unde în prezent avem cea mai mare bază de angajați cărora le facilităm servicii de prevenție și profilaxie, respectiv un portofoliu de 768.000 de abonați din 8.000 de firme. În cadrul acestei colaborări, vom dezvolta noi soluții pentru sănătate, complementare abonamentelor medicale, prin care vom ajuta companiile să aibă și mai multă grijă de sănătatea angajaților lor, atât prin prevenție și monitorizare, cât și în cazul unor situații mai grave, neprevăzute”, declară Mirela Dogaru, Director Comercial MedLife Group.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman