BRD-Groupe Societe Generale a atras 361.000 de clienti noi in 2006
Data publicarii: 14-02-2007 | Finante-BanciBRD SocGen a acordat, anul trecut, 22,3% din creditele din Romania si a atras in depozite 16,6% din sumele atrase in toata piata bancara romaneasca, arata datele SocGen.
Activele inregistrate de subsidiara din Romania a grupului Societe Generale au fost de 8,46 miliarde euro, conform datelor grupului francez.
Operatiunile din Europa Centrala si de Est, in care este inclus si BRD-SocGen, au reprezentat 59% din segmentul de retail banking din afara Frantei al grupului Societe Generale.
Societe Generale a continuat sa se extinda in Europa de Est in 2006, prin achizitia bancii georgiene Bank Republic, precum si celei de a patra banci croate ca marime, Splitska Banka. Mai mult, grupul francez a intrat si pe piata moldoveneasca, prin achizitia Mobiasbanca, "care va fi administrata in sinergie cu reteaua BRD din tara vecina, Romania", se spune in raportul citat.
Societe Generale este unul dintre cele mai mari grupuri financiar-bancare din Europa si a saptea companie franceza ca marime dupa valoarea de piata, avand o capitalizare bursiera de peste 60 miliarde euro. Grupul a anuntat, miercuri, un profit net pentru al patrulea trimestru al anului trecut de 1,179 miliarde euro, cu 6% mai mare fata de acelasi interval din 2005.
Subsidiara romaneasca a grupului financiar francez, BRD-Groupe Societe Generale, este a doua banca din Romania, cu active de 28,03 miliarde lei (8,29 miliarde euro) la sfarsitul anului 2006, o cota de piata de 16,28%, potrivit datelor bancii centrale. Banca avea o capitalizare bursiera la Bursa de Valori Bucuresti (BVB) de aproape 14,4 miliarde lei (circa 4,2 miliarde euro).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman