Comunicat de presa - Lidl inaugureaza un magazin in Domnesti
Data publicarii: 28-10-2021 | EconomieLidl România își continuă politica de expansiune pe piața locală de retail, inaugurând un nou magazin în localitatea ilfoveană Domnești. Acesta este situat pe strada Alexandru Ioan Cuza la numărul 20, dispune de stație de încărcare pentru mașini electrice, de aproximativ 130 de locuri de parcare și are o suprafață de peste 1300 de metri pătrați. Mai mult, la stația de încărcare pentru vehicule electrice se vor putea alimenta două mașini simultan. Odată cu inaugurarea acestui magazin, Lidl România a creat și aproximativ 35 de noi locuri de muncă.
Menționăm de asemenea faptul că Lidl își optimizează în permanență magazinele astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului înconjurător, oferind în același timp și o experiență cât mai bună de cumpărături tuturor clienților săi. Sunt utilizate astfel tehnologii avansate din domeniul construcțiilor, tehnologii în conformitate cu normele de protecție a mediului. În consecință, noul magazin Lidl dispune de soluții și tehnologii moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum sistemul de iluminat cu LED cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare sau stația de încărcare pentru automobilele electrice.
Pe baza recomandărilor oficiale oferite de autoritățile din România, Lidl face o serie de recomandări, la rândul său, clienților, sfaturi menite să limiteze răspândirea virusului Covid-19. Acestea sunt publicate atât în mediul online, pe pagina oficială a companiei cât și în magazinele pe care aceasta le deține pe teritoriul țării. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar care să limiteze contactul fizic dintre clienți și angajați, evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței față de alte persoane și atingerea legumelor și fructelor doar în cazul în care acestea urmează a fi cumpărate.
De asemenea, și în magazinul din Domnești, la fel ca și în celelalte locații Lidl, clienții vor fi ghidați cu ajutorul unor marcaje pe podea, astfel încât să păstreze distanța recomandată față de ceilalți oameni, în zona caselor de marcat. În același timp, Lidl face apel și la solidaritatea acestora pentru a respecta atât recomandările autorităților cât și cele ale companiei pentru a preveni răspândirea virusului în timpul cumpărăturilor.
Menționăm de asemenea faptul că Lidl își optimizează în permanență magazinele astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului înconjurător, oferind în același timp și o experiență cât mai bună de cumpărături tuturor clienților săi. Sunt utilizate astfel tehnologii avansate din domeniul construcțiilor, tehnologii în conformitate cu normele de protecție a mediului. În consecință, noul magazin Lidl dispune de soluții și tehnologii moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum sistemul de iluminat cu LED cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare sau stația de încărcare pentru automobilele electrice.
Pe baza recomandărilor oficiale oferite de autoritățile din România, Lidl face o serie de recomandări, la rândul său, clienților, sfaturi menite să limiteze răspândirea virusului Covid-19. Acestea sunt publicate atât în mediul online, pe pagina oficială a companiei cât și în magazinele pe care aceasta le deține pe teritoriul țării. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar care să limiteze contactul fizic dintre clienți și angajați, evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței față de alte persoane și atingerea legumelor și fructelor doar în cazul în care acestea urmează a fi cumpărate.
De asemenea, și în magazinul din Domnești, la fel ca și în celelalte locații Lidl, clienții vor fi ghidați cu ajutorul unor marcaje pe podea, astfel încât să păstreze distanța recomandată față de ceilalți oameni, în zona caselor de marcat. În același timp, Lidl face apel și la solidaritatea acestora pentru a respecta atât recomandările autorităților cât și cele ale companiei pentru a preveni răspândirea virusului în timpul cumpărăturilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii