Comunicat de presa - Lidl inaugureaza un magazin in Domnesti
Data publicarii: 28-10-2021 | EconomieLidl România își continuă politica de expansiune pe piața locală de retail, inaugurând un nou magazin în localitatea ilfoveană Domnești. Acesta este situat pe strada Alexandru Ioan Cuza la numărul 20, dispune de stație de încărcare pentru mașini electrice, de aproximativ 130 de locuri de parcare și are o suprafață de peste 1300 de metri pătrați. Mai mult, la stația de încărcare pentru vehicule electrice se vor putea alimenta două mașini simultan. Odată cu inaugurarea acestui magazin, Lidl România a creat și aproximativ 35 de noi locuri de muncă.
Menționăm de asemenea faptul că Lidl își optimizează în permanență magazinele astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului înconjurător, oferind în același timp și o experiență cât mai bună de cumpărături tuturor clienților săi. Sunt utilizate astfel tehnologii avansate din domeniul construcțiilor, tehnologii în conformitate cu normele de protecție a mediului. În consecință, noul magazin Lidl dispune de soluții și tehnologii moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum sistemul de iluminat cu LED cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare sau stația de încărcare pentru automobilele electrice.
Pe baza recomandărilor oficiale oferite de autoritățile din România, Lidl face o serie de recomandări, la rândul său, clienților, sfaturi menite să limiteze răspândirea virusului Covid-19. Acestea sunt publicate atât în mediul online, pe pagina oficială a companiei cât și în magazinele pe care aceasta le deține pe teritoriul țării. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar care să limiteze contactul fizic dintre clienți și angajați, evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței față de alte persoane și atingerea legumelor și fructelor doar în cazul în care acestea urmează a fi cumpărate.
De asemenea, și în magazinul din Domnești, la fel ca și în celelalte locații Lidl, clienții vor fi ghidați cu ajutorul unor marcaje pe podea, astfel încât să păstreze distanța recomandată față de ceilalți oameni, în zona caselor de marcat. În același timp, Lidl face apel și la solidaritatea acestora pentru a respecta atât recomandările autorităților cât și cele ale companiei pentru a preveni răspândirea virusului în timpul cumpărăturilor.
Menționăm de asemenea faptul că Lidl își optimizează în permanență magazinele astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului înconjurător, oferind în același timp și o experiență cât mai bună de cumpărături tuturor clienților săi. Sunt utilizate astfel tehnologii avansate din domeniul construcțiilor, tehnologii în conformitate cu normele de protecție a mediului. În consecință, noul magazin Lidl dispune de soluții și tehnologii moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum sistemul de iluminat cu LED cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare sau stația de încărcare pentru automobilele electrice.
Pe baza recomandărilor oficiale oferite de autoritățile din România, Lidl face o serie de recomandări, la rândul său, clienților, sfaturi menite să limiteze răspândirea virusului Covid-19. Acestea sunt publicate atât în mediul online, pe pagina oficială a companiei cât și în magazinele pe care aceasta le deține pe teritoriul țării. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar care să limiteze contactul fizic dintre clienți și angajați, evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței față de alte persoane și atingerea legumelor și fructelor doar în cazul în care acestea urmează a fi cumpărate.
De asemenea, și în magazinul din Domnești, la fel ca și în celelalte locații Lidl, clienții vor fi ghidați cu ajutorul unor marcaje pe podea, astfel încât să păstreze distanța recomandată față de ceilalți oameni, în zona caselor de marcat. În același timp, Lidl face apel și la solidaritatea acestora pentru a respecta atât recomandările autorităților cât și cele ale companiei pentru a preveni răspândirea virusului în timpul cumpărăturilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman