152 milioane carduri MasterCard in Europa
Data publicarii: 13-02-2007 | International
In 2006, MasterCard a raportat un volum brut al tranzactiilor (GDV) de 520 miliarde USD in Europa, o crestere cu 13,9% in comparatie cu 2005. Volumul cumparaturilor in Europa a crescut cu 14,1%, inregistrand 384 miliarde USD.
Pana la 31 decembrie 2006, bancile partenere MasterCard au emis 152 milioane de carduri sub sigla MasterCard in Europa, o crestere cu 17,4%, in timp ce numarul locatiilor de acceptare s-a situat la 7,7 milioane. Numarul cardurilor sub siglele Maestro® si Cirrus a ajuns la 287 milioane in Europa, o crestere cu 5,7% fata de 2005, iar numarul locatiilor de acceptare din Europa a ajuns la 6,9 milioane.
Javier Perez, Presedinte MasterCard Europe spune "In 2006 am asistat la cresterea activitatii si a cheltuielilor realizate de consumatorii europeni prin intermediul cardurilor sub sigla MasterCard. In fiecare zi, tot mai multe dintre cardurile noastre inlocuiesc tranzactiile cu numerar si sunt acceptate in tot mai multe locatii. Ne-am impus marca in sectorul european al platilor, oferindu-le clientilor nostri solutii cu adevarat inovatoare si intarind pozitia noastra de lider in sectorul cardurilor prepaid si al platilor contactless."
Perez continua: "Am impartasit dorinta Uniunii Europene de a avea o zona unica si competitiva de plati pentru consumatorii si comerciantii din Europa si de aceea am consolidat strategia noastra de Zona Unica de Plati Euro (SEPA). Am anuntat ratele de interchange SEPA pentru Maestro® pentru a avea o si mai mare transparenta si a da posibilitatea bancilor, comerciantilor si posesorilor de carduri sa aleaga. Principalul nostru obiectiv in 2007 va fi sa colaboram cu bancile partenere si cu alti actionari pentru a asigura conformarea la SEPA inainte de 1 ianuarie 2008."
Lider in sectorul platilor contactless din Europa
Asumandu-si rolul de lider in Europa, MasterCard a dezvoltat platforma sa contactless MasterCard PayPass™ si a implementat impreuna cu Burger King si Starbucks din Turcia primul program de credit, dar si o serie de programe pilot. Printre acestea se numara primul pilot de plati de debit contactless din Europa, utilizand solutia Maestro PayPass™, dezvoltat cu Royal Bank of Scotland Group, care acum a fost extins. MasterCard a anuntat si primele teste contactless EMV cu carduri de credit MasterCard in Europa, doua proiecte pilot fiind demarate in Strasbourg si Toulouse, Franta*.
Inovare pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor
MasterCard a continuat sa dezvolte in Europa noi instrumente inovatoare de plata urmarind inlocuirea numerarului, printre care se numara si lansarea unor programe noi de prepaid. Compania a introdus cardul social bazat pe tehnologia chip EMV in Europa impreuna cu Guvernul rus si banca Ural Sib. Cardul permite persoanelor care sunt asistate de stat sa primeasca mai repede si mai usor diverse beneficii sociale cum ar fi transport gratuit sau reduceri la medicamente.
Perez concluzioneaza: "MasterCard Europe a contribuit semnificativ la performanta globala a MasterCard Worldwide in 2006. Continuam sa oferim solutii personalizate care sa functioneze pentru clientii nostri, indiferent daca fac afaceri in Europa sau oriunde in lume."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile