Restrictii la publicitatea pentru alimente
Data publicarii: 13-02-2007 | MediaIn Marea Britanie, Institutul Profesionistilor in Publicitate se lupta cu ultima initiativa a guvernului de a interzice complet reclamele TV la alimente bogate in grasimi, sare si zahar. In prezent, exista reglementari cu privire la difuzarea de publicitate la alimentele bogate in grasimi, sare si zahar in timpul sau in preajma programelor pentru copii. Marea Britanie nu este insa singura tara care initiaza legi cu privire la publicitatea pentru alimente bogate in sare, zahar si grasime. In Franta, campaniile publicitare la produsele agroalimentare vor fi insotite de avertismente de genul celor inscrise pe pachetele de tigari, care vor atentiona consumatorii cu privire la pericolele pe care le constituie excesul de sare, zahar si grasime.
In Romania, Consiliul National al Audiovizualului a propus, de asemenea, eliminarea din publicitatea TV a recomandarilor medicale pentru alimente si produse de larg consum cu exceptia celor destinate igienei.
De asemenea, CNA a cerut sa fie mentionat procentul de MDM (carne dezosata mecanic) in publicitatea la mezeluri si pateuri de ficat si sa fie mentionat procentul de concentrat natural si de zahar in publicitatea la sucuri, bauturi racoritoare si alte produse alimentare.
CNA a mai propus si mentionarea procentului de grasimi la produsele lactate si a procentului de sare din chipsuri. Propunerea va fi dezbatuta, intr-o discutie finala, in data de 14 februarie de CNA si reprezentanti ai asociatiilor de publicitate.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman