Lidl isi extinde reteaua din Romania prin inaugurarea unui magazin in Sibiu
Data publicarii: 03-09-2021 | EconomieCompania Lidl își continuă investițiile în retailul autohton, inaugurând un nou magazin în Sibiu în data de 2 septembrie. Situat pe strada Rusciorului la numărul 2, magazinul Lidl dispune de o stație de încărcare pentru automobilele electrice la care pot fi alimentate simultan două autoturisme, o parcare generoasă cu peste 120 de locuri și o suprafață de vânzare de peste 1300 de metri pătrați. Totodată, prin inaugurarea acestei noi locații, au fost create 20 de noi locuri de muncă.
Orarul de funcționare al magazinului va fi la fel ca și în cazul celorlalte locații Lidl, de luni până sâmbătă între orele 7:30 și 22:00 respectiv duminica între orele 8:00 și 20:00.
Din punct de vedere al sustenabilității, Lidl își optimizează constant formatul magazinelor care formează lanțul propriu de retail, ținta acestor optimizări fiind un impact cât mai mic asupra mediului dar și oferirea unei experiențe de cumpărături cât mai bune.
În acest sens, se utilizează tehnologii avansate din domeniul construcțiilor în conformitate cu toate normele de protecție a mediului în vigoare. Și noul magazin Lidl din Sibiu dispune astfel de tehnologii și soluții moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum sisteme de iluminat cu LED și senzor de prezență, sisteme de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare dar și stația de încărcare pentru autovehicule electrice amintită mai sus.
Mai mult, pentru a limita răspândirea virusului Covid-19, Lidl face o serie de recomandări clienților săi, recomandări care se bazează și pe cele oficiale, furnizate de autorități. Acestea sunt publicate atât online cât și în incinta fiecărui magazin.
Printre cele mai importante dintre ele, regăsim recomandarea de a alege cardurile bancare pentru plată în locul clasicei soluții cu bani lichizi, evitarea zonelor aglomerate și păstrarea distanțelor recomandate dar și evitarea atingerii produselor din zona fructelor și legumelor ori, atingerea doar a produselor pe care clienții doresc să le cumpere în acel moment. De asemenea, în noul magazin, sunt amplasate pe podea indicatoare care să îi ajute pe clienți să păstreze distanța recomandată în zona caselor de marcat.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Sibiu continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse la cel mai bun raport calitate-preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial al companiei.
Orarul de funcționare al magazinului va fi la fel ca și în cazul celorlalte locații Lidl, de luni până sâmbătă între orele 7:30 și 22:00 respectiv duminica între orele 8:00 și 20:00.
Din punct de vedere al sustenabilității, Lidl își optimizează constant formatul magazinelor care formează lanțul propriu de retail, ținta acestor optimizări fiind un impact cât mai mic asupra mediului dar și oferirea unei experiențe de cumpărături cât mai bune.
În acest sens, se utilizează tehnologii avansate din domeniul construcțiilor în conformitate cu toate normele de protecție a mediului în vigoare. Și noul magazin Lidl din Sibiu dispune astfel de tehnologii și soluții moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum sisteme de iluminat cu LED și senzor de prezență, sisteme de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare dar și stația de încărcare pentru autovehicule electrice amintită mai sus.
Mai mult, pentru a limita răspândirea virusului Covid-19, Lidl face o serie de recomandări clienților săi, recomandări care se bazează și pe cele oficiale, furnizate de autorități. Acestea sunt publicate atât online cât și în incinta fiecărui magazin.
Printre cele mai importante dintre ele, regăsim recomandarea de a alege cardurile bancare pentru plată în locul clasicei soluții cu bani lichizi, evitarea zonelor aglomerate și păstrarea distanțelor recomandate dar și evitarea atingerii produselor din zona fructelor și legumelor ori, atingerea doar a produselor pe care clienții doresc să le cumpere în acel moment. De asemenea, în noul magazin, sunt amplasate pe podea indicatoare care să îi ajute pe clienți să păstreze distanța recomandată în zona caselor de marcat.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Sibiu continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse la cel mai bun raport calitate-preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial al companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice