Bolt a primit 600 de milioane de euro de la investitori
Data publicarii: 05-08-2021 | EconomieBolt, prima super-aplicație europeană a încheiat recent o rundă de finanțare de 600 de milioane de euro, fonduri care urmează să fie folosite pentru dezvoltarea noului său serviciu de livrare de produse alimentare în 15 minute, Bolt market dar și pentru extinderea serviciilor de mobilitate și de livrare deja existente. În urma acestei finanțări, evaluarea companiei a crescut la peste 4 miliarde de euro.
Fondurile mai sus amintite provin de la investitori noi pe această piață precum Sequoia, Tekne și Ghisallo dar și de la investitori existenți ai companiei printre care Naya, D1 Capital sau G Squared.
„Misiunea Bolt este aceea de a face călătoriile urbane accesibile și durabile. Construim un viitor în care oamenii nu vor mai fi obligați să cumpere mașini, ele fiind cauza traficului aglomerat și a poluării, ci vor putea folosi transportul la cerere atunci când chiar au nevoie de el. După șapte ani de muncă neîncetată, serviciile de mobilitate și livrare ale companiei Bolt oferă o alternativă mai bună pentru aproape toate cazurile în care este necesară folosirea mașinii. Sunt încântat să aduc aceste produse către milioane de clienți din Europa și Africa, luând accentul de pe mașini și dând orașele înapoi oamenilor,” a declarat Markus Villig, CEO Bolt.
„Bolt redefinește transportul urban în foarte multe țări din lume. Markus a construit o afacere excelentă din punct de vedere operațional - care acoperă Europa și Africa - și o cultură solidă, care formează baza unei companii durabile. Bolt ajută utilizatorii, orașele și mediul înconjurător. Suntem încântați să fim parteneri cu ei,” a declarat Andrew Reed, partener la Sequoia.
După cum știm, compania Bolt a cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimii ani, crescând la peste 75 de milioane de clienți la nivel global. Aceasta oferă pe lângă serviciile sale de bază, de ride-hailing, și servicii de închiriere a mașinilor (prin Bolt Drive) sau a trotinetelor și bicicletelor electrice.
Mai mult, Bolt oferă clienților săi și servicii de livrare precum Bolt Food, care permite utilizatorilor să comande mâncare de la restaurante ori Bolt Market, serviciul de livrare de produse alimentare în 15 minute, ultima adiție în ecosistemul companiei. De asemenea, Bolt market urmează a fi lansat în următoarele luni în 10 țări europene, piețele viitoare incluzând Țările Baltice și Europa Centrală, Suedia, Portugalia, Croația și România.
Fondurile mai sus amintite provin de la investitori noi pe această piață precum Sequoia, Tekne și Ghisallo dar și de la investitori existenți ai companiei printre care Naya, D1 Capital sau G Squared.
„Misiunea Bolt este aceea de a face călătoriile urbane accesibile și durabile. Construim un viitor în care oamenii nu vor mai fi obligați să cumpere mașini, ele fiind cauza traficului aglomerat și a poluării, ci vor putea folosi transportul la cerere atunci când chiar au nevoie de el. După șapte ani de muncă neîncetată, serviciile de mobilitate și livrare ale companiei Bolt oferă o alternativă mai bună pentru aproape toate cazurile în care este necesară folosirea mașinii. Sunt încântat să aduc aceste produse către milioane de clienți din Europa și Africa, luând accentul de pe mașini și dând orașele înapoi oamenilor,” a declarat Markus Villig, CEO Bolt.
„Bolt redefinește transportul urban în foarte multe țări din lume. Markus a construit o afacere excelentă din punct de vedere operațional - care acoperă Europa și Africa - și o cultură solidă, care formează baza unei companii durabile. Bolt ajută utilizatorii, orașele și mediul înconjurător. Suntem încântați să fim parteneri cu ei,” a declarat Andrew Reed, partener la Sequoia.
După cum știm, compania Bolt a cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimii ani, crescând la peste 75 de milioane de clienți la nivel global. Aceasta oferă pe lângă serviciile sale de bază, de ride-hailing, și servicii de închiriere a mașinilor (prin Bolt Drive) sau a trotinetelor și bicicletelor electrice.
Mai mult, Bolt oferă clienților săi și servicii de livrare precum Bolt Food, care permite utilizatorilor să comande mâncare de la restaurante ori Bolt Market, serviciul de livrare de produse alimentare în 15 minute, ultima adiție în ecosistemul companiei. De asemenea, Bolt market urmează a fi lansat în următoarele luni în 10 țări europene, piețele viitoare incluzând Țările Baltice și Europa Centrală, Suedia, Portugalia, Croația și România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani