Bolt a primit 600 de milioane de euro de la investitori
Data publicarii: 05-08-2021 | EconomieBolt, prima super-aplicație europeană a încheiat recent o rundă de finanțare de 600 de milioane de euro, fonduri care urmează să fie folosite pentru dezvoltarea noului său serviciu de livrare de produse alimentare în 15 minute, Bolt market dar și pentru extinderea serviciilor de mobilitate și de livrare deja existente. În urma acestei finanțări, evaluarea companiei a crescut la peste 4 miliarde de euro.
Fondurile mai sus amintite provin de la investitori noi pe această piață precum Sequoia, Tekne și Ghisallo dar și de la investitori existenți ai companiei printre care Naya, D1 Capital sau G Squared.
„Misiunea Bolt este aceea de a face călătoriile urbane accesibile și durabile. Construim un viitor în care oamenii nu vor mai fi obligați să cumpere mașini, ele fiind cauza traficului aglomerat și a poluării, ci vor putea folosi transportul la cerere atunci când chiar au nevoie de el. După șapte ani de muncă neîncetată, serviciile de mobilitate și livrare ale companiei Bolt oferă o alternativă mai bună pentru aproape toate cazurile în care este necesară folosirea mașinii. Sunt încântat să aduc aceste produse către milioane de clienți din Europa și Africa, luând accentul de pe mașini și dând orașele înapoi oamenilor,” a declarat Markus Villig, CEO Bolt.
„Bolt redefinește transportul urban în foarte multe țări din lume. Markus a construit o afacere excelentă din punct de vedere operațional - care acoperă Europa și Africa - și o cultură solidă, care formează baza unei companii durabile. Bolt ajută utilizatorii, orașele și mediul înconjurător. Suntem încântați să fim parteneri cu ei,” a declarat Andrew Reed, partener la Sequoia.
După cum știm, compania Bolt a cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimii ani, crescând la peste 75 de milioane de clienți la nivel global. Aceasta oferă pe lângă serviciile sale de bază, de ride-hailing, și servicii de închiriere a mașinilor (prin Bolt Drive) sau a trotinetelor și bicicletelor electrice.
Mai mult, Bolt oferă clienților săi și servicii de livrare precum Bolt Food, care permite utilizatorilor să comande mâncare de la restaurante ori Bolt Market, serviciul de livrare de produse alimentare în 15 minute, ultima adiție în ecosistemul companiei. De asemenea, Bolt market urmează a fi lansat în următoarele luni în 10 țări europene, piețele viitoare incluzând Țările Baltice și Europa Centrală, Suedia, Portugalia, Croația și România.
Fondurile mai sus amintite provin de la investitori noi pe această piață precum Sequoia, Tekne și Ghisallo dar și de la investitori existenți ai companiei printre care Naya, D1 Capital sau G Squared.
„Misiunea Bolt este aceea de a face călătoriile urbane accesibile și durabile. Construim un viitor în care oamenii nu vor mai fi obligați să cumpere mașini, ele fiind cauza traficului aglomerat și a poluării, ci vor putea folosi transportul la cerere atunci când chiar au nevoie de el. După șapte ani de muncă neîncetată, serviciile de mobilitate și livrare ale companiei Bolt oferă o alternativă mai bună pentru aproape toate cazurile în care este necesară folosirea mașinii. Sunt încântat să aduc aceste produse către milioane de clienți din Europa și Africa, luând accentul de pe mașini și dând orașele înapoi oamenilor,” a declarat Markus Villig, CEO Bolt.
„Bolt redefinește transportul urban în foarte multe țări din lume. Markus a construit o afacere excelentă din punct de vedere operațional - care acoperă Europa și Africa - și o cultură solidă, care formează baza unei companii durabile. Bolt ajută utilizatorii, orașele și mediul înconjurător. Suntem încântați să fim parteneri cu ei,” a declarat Andrew Reed, partener la Sequoia.
După cum știm, compania Bolt a cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimii ani, crescând la peste 75 de milioane de clienți la nivel global. Aceasta oferă pe lângă serviciile sale de bază, de ride-hailing, și servicii de închiriere a mașinilor (prin Bolt Drive) sau a trotinetelor și bicicletelor electrice.
Mai mult, Bolt oferă clienților săi și servicii de livrare precum Bolt Food, care permite utilizatorilor să comande mâncare de la restaurante ori Bolt Market, serviciul de livrare de produse alimentare în 15 minute, ultima adiție în ecosistemul companiei. De asemenea, Bolt market urmează a fi lansat în următoarele luni în 10 țări europene, piețele viitoare incluzând Țările Baltice și Europa Centrală, Suedia, Portugalia, Croația și România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile