Lidl inaugureaza un nou magazin in Otopeni
Data publicarii: 22-10-2020 | EconomieInvestițiile Lidl în România continuă cu inaugurarea unui nou magazin în orașul Otopeni la data de 22 octombrie. Acesta va fi situat pe strada 23 August la numerele 208-212 și va dispune de asemenea de o stație de încărcare pentru vehiculele electrice unde vor putea fi alimentate două vehicule simultan.
De altfel, noul magazin va oferi clienților săi nu mai puțin de 120 de locuri de parcare, dar și o suprafață interioară generoasă de 1300 de metri pătrați. În același timp, cu această ocazie vor fi create 20 de noi locuri de muncă.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Otopeni continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial premergător deschiderii. Orarul noului magazin va fi de luni până sâmbătă între orele 7:30 li 22:00 respectiv duminica între 8:00 și 20:00.
În același timp, Lidl continuă procesul de optimizare constantă a magazinelor pe care le operează, astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună clienților.
Construit în conformitate cu cele mai moderne metode de protecție a mediului cu ajutorul unor tehnologii avansate în acest domeniu, noul magazin Lidl din Otopeni dispune de soluții tehnologice moderne care asigură cele mai înalte standarde de eficiență energetică. Printre acestea se numără și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație, stația de încărcare pentru vehiculele electrice sau sistemul de iluminat LED cu senzor de prezență.
Nu au fost ignorate nici măsurile de prevenire și de limitare a răspândirii virusului Covid-19, adoptate în conformitate cu recomandările autorităților. De asemenea, în acest sens, Lidl le recomandă și clienților să fie precauți și să evite zonele aglomerate, să efectueze pe cât posibil plățile folosind metodele de plată electronice (cardul bancar), să păstreze distanța considerată ca fiind sigură față de persoanele din jur, să atingă doar produsele (în special fructele și legumele) pe care doresc să le achiziționeze. De asemenea, pentru a-i proteja pe cei care așteaptă la coadă, au fost instalate indicatoare pe podea în zona caselor de marcat care semnalizează distanța optimă pe care clienții trebuie să o păstreze.
De altfel, noul magazin va oferi clienților săi nu mai puțin de 120 de locuri de parcare, dar și o suprafață interioară generoasă de 1300 de metri pătrați. În același timp, cu această ocazie vor fi create 20 de noi locuri de muncă.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Otopeni continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial premergător deschiderii. Orarul noului magazin va fi de luni până sâmbătă între orele 7:30 li 22:00 respectiv duminica între 8:00 și 20:00.
În același timp, Lidl continuă procesul de optimizare constantă a magazinelor pe care le operează, astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună clienților.
Construit în conformitate cu cele mai moderne metode de protecție a mediului cu ajutorul unor tehnologii avansate în acest domeniu, noul magazin Lidl din Otopeni dispune de soluții tehnologice moderne care asigură cele mai înalte standarde de eficiență energetică. Printre acestea se numără și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație, stația de încărcare pentru vehiculele electrice sau sistemul de iluminat LED cu senzor de prezență.
Nu au fost ignorate nici măsurile de prevenire și de limitare a răspândirii virusului Covid-19, adoptate în conformitate cu recomandările autorităților. De asemenea, în acest sens, Lidl le recomandă și clienților să fie precauți și să evite zonele aglomerate, să efectueze pe cât posibil plățile folosind metodele de plată electronice (cardul bancar), să păstreze distanța considerată ca fiind sigură față de persoanele din jur, să atingă doar produsele (în special fructele și legumele) pe care doresc să le achiziționeze. De asemenea, pentru a-i proteja pe cei care așteaptă la coadă, au fost instalate indicatoare pe podea în zona caselor de marcat care semnalizează distanța optimă pe care clienții trebuie să o păstreze.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman