Lidl inaugureaza un nou magazin in Otopeni
Data publicarii: 22-10-2020 | EconomieInvestițiile Lidl în România continuă cu inaugurarea unui nou magazin în orașul Otopeni la data de 22 octombrie. Acesta va fi situat pe strada 23 August la numerele 208-212 și va dispune de asemenea de o stație de încărcare pentru vehiculele electrice unde vor putea fi alimentate două vehicule simultan.
De altfel, noul magazin va oferi clienților săi nu mai puțin de 120 de locuri de parcare, dar și o suprafață interioară generoasă de 1300 de metri pătrați. În același timp, cu această ocazie vor fi create 20 de noi locuri de muncă.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Otopeni continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial premergător deschiderii. Orarul noului magazin va fi de luni până sâmbătă între orele 7:30 li 22:00 respectiv duminica între 8:00 și 20:00.
În același timp, Lidl continuă procesul de optimizare constantă a magazinelor pe care le operează, astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună clienților.
Construit în conformitate cu cele mai moderne metode de protecție a mediului cu ajutorul unor tehnologii avansate în acest domeniu, noul magazin Lidl din Otopeni dispune de soluții tehnologice moderne care asigură cele mai înalte standarde de eficiență energetică. Printre acestea se numără și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație, stația de încărcare pentru vehiculele electrice sau sistemul de iluminat LED cu senzor de prezență.
Nu au fost ignorate nici măsurile de prevenire și de limitare a răspândirii virusului Covid-19, adoptate în conformitate cu recomandările autorităților. De asemenea, în acest sens, Lidl le recomandă și clienților să fie precauți și să evite zonele aglomerate, să efectueze pe cât posibil plățile folosind metodele de plată electronice (cardul bancar), să păstreze distanța considerată ca fiind sigură față de persoanele din jur, să atingă doar produsele (în special fructele și legumele) pe care doresc să le achiziționeze. De asemenea, pentru a-i proteja pe cei care așteaptă la coadă, au fost instalate indicatoare pe podea în zona caselor de marcat care semnalizează distanța optimă pe care clienții trebuie să o păstreze.
De altfel, noul magazin va oferi clienților săi nu mai puțin de 120 de locuri de parcare, dar și o suprafață interioară generoasă de 1300 de metri pătrați. În același timp, cu această ocazie vor fi create 20 de noi locuri de muncă.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Otopeni continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial premergător deschiderii. Orarul noului magazin va fi de luni până sâmbătă între orele 7:30 li 22:00 respectiv duminica între 8:00 și 20:00.
În același timp, Lidl continuă procesul de optimizare constantă a magazinelor pe care le operează, astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună clienților.
Construit în conformitate cu cele mai moderne metode de protecție a mediului cu ajutorul unor tehnologii avansate în acest domeniu, noul magazin Lidl din Otopeni dispune de soluții tehnologice moderne care asigură cele mai înalte standarde de eficiență energetică. Printre acestea se numără și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație, stația de încărcare pentru vehiculele electrice sau sistemul de iluminat LED cu senzor de prezență.
Nu au fost ignorate nici măsurile de prevenire și de limitare a răspândirii virusului Covid-19, adoptate în conformitate cu recomandările autorităților. De asemenea, în acest sens, Lidl le recomandă și clienților să fie precauți și să evite zonele aglomerate, să efectueze pe cât posibil plățile folosind metodele de plată electronice (cardul bancar), să păstreze distanța considerată ca fiind sigură față de persoanele din jur, să atingă doar produsele (în special fructele și legumele) pe care doresc să le achiziționeze. De asemenea, pentru a-i proteja pe cei care așteaptă la coadă, au fost instalate indicatoare pe podea în zona caselor de marcat care semnalizează distanța optimă pe care clienții trebuie să o păstreze.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii