Spatiile comerciale mici, cele mai cautate in Bucuresti
Data publicarii: 12-02-2007 | ImobiliareProfesorul in gestiune imobiliara sustine ca aceasta categorie de spatii comerciale este extrem de larga si cuprinde o gama extinsa ce pune la un loc de la "minimarket", bar, agentie de turism, casa de schimb valutar si pana la agentii de asigurari si chiar, uneori, magazine sau cafenele si cofetarii. Dupa parerea lui Silvestri, ofertele sunt destul de rare fata de cererea constant ridicata, iar piata ar avea nevoie de macar un numar dublu de asemenea unitati ca sa se mai tempereze.
"In materie de preturi pentru inchiriere, pentru ca, de regula, aceste spatii comerciale se inchiriaza, nu se vand, fiindca sunt o sursa constanta de venit pentru proprietar, valorile sunt, la randul lor, suficient de ridicate, uneori ajungand pana catre 60-80 euro/mp/lunar. Cu toate acestea, chiriile raman relativ mici, datorita suprafetelor reduse si ratei de profit (deci, de amortizare a platilor lunare) foarte convenabile", adauga Silvestri.
Analistul imobiliar mai considera ca acesta este cel mai dinamic segment de piata imobiliara comerciala si, probabil, asa va ramane si in urmatorii ani.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului