Raiffeisen Banca pentru Locuinte isi imbunatateste serviciul de call-center
Data publicarii: 12-02-2007 | Finante-BanciIn plus se pot oferi consultanta si asistenta privind derularea contractului incheiat, date cu privire la modificarile ulteriore care pot surveni in situatia contractelor (conexari, divizari, majorarea sau reducerea sumei contractate), informatii legate de modalitatile de plata a ratelor de economisire-creditare, sau informatii cu privire la soldul contractului.
Clientii pot obtine toate aceste date la numarul de telefon +4021/233.30.00 de luni pana vineri intre orele 09:00 - 18:00.
Mai mult, pentru cei care doresc alte indicatii decat cele despre produsele bancii sau contractul de economisire - creditare, RBL a pus la dispozitie un alt numar de telefon: +4021/203.19.20, disponibil de luni pana vineri intre orele 9.00 - 18.00.
Strategia de distributie a RBL a vizat inca de la inceput acordarea unei atentii deosebite clientilor si modului de servire a acestora.
Pe langa serviciul de call-center clientii RBL au la dispozitie adresa de mail info@railoc.ro si site-ul railoc.ro , de unde pot obtine detalii despre oferta de produse si serviciile bancii, structura actionarilor, sau conducerea bancii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani