Lidl România deschide un nou magazin în orașul Mioveni
Data publicarii: 30-04-2020 | EconomieInvestițiile Lidl din țara noastră continuă, de această dată cu inaugurarea la data de 30 aprilie a unui nou magazin modern în Mioveni, Județul Argeș, magazin situat pe Bulevardul Dacia la numerele 136-138. Noul magazin va dispune de o stație de încărcare pentru mașinile electrice și de posibilități de aplicare pentru cele mai eficiente măsuri de siguranță împotriva infectării cu virusul Covid-19.
Construit pe o suprafață de 1300 mp, magazinul din Bulveradul Decebal dispune și de 120 de locuri de parcare. Noua construcție urmează linia stabilită de Lidl de a optimiza în permanență formatul magazinelor astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, aceasta înlocuind de altfel magazinul amplasat pe aceeași stradă la numărul 11 care se închide în această săptămână deoarece nu mai corespunde standardelor impuse de companie privind experiența pentru clienți și sustenabilitatea. Noul magazin Lidl asigură de asemenea standarde înalte de eficiență energetică printre care se numără și un sistem de iluminat LED cu senzor de prezență sau sisteme de recuperare a căldurii integrate automat în instalațiile de ventilație.
„Pentru că sănătatea angajaților, a clienților și a partenerilor este prioritară pentru Lidl, și în noul magazin din Mioveni se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România. Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care pot intra în același timp în magazin, precum și montarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările și ieșirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele și coșurile de cumpărături, benzile și POS-urile de la casele de marcat etc.)”, se arată în comunicatul oficial.
Mai mult, în concordanță cu recomandările autorităților și din respect și considerație pentru sănătatea angajaților și clienților, Lidl recomandă plățile cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței recomandate și în mod special, atingerea doar a produselor care urmează a fi achiziționate, inclusiv în cazul legumelor și fructelor.
Construit pe o suprafață de 1300 mp, magazinul din Bulveradul Decebal dispune și de 120 de locuri de parcare. Noua construcție urmează linia stabilită de Lidl de a optimiza în permanență formatul magazinelor astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, aceasta înlocuind de altfel magazinul amplasat pe aceeași stradă la numărul 11 care se închide în această săptămână deoarece nu mai corespunde standardelor impuse de companie privind experiența pentru clienți și sustenabilitatea. Noul magazin Lidl asigură de asemenea standarde înalte de eficiență energetică printre care se numără și un sistem de iluminat LED cu senzor de prezență sau sisteme de recuperare a căldurii integrate automat în instalațiile de ventilație.
„Pentru că sănătatea angajaților, a clienților și a partenerilor este prioritară pentru Lidl, și în noul magazin din Mioveni se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România. Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care pot intra în același timp în magazin, precum și montarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările și ieșirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele și coșurile de cumpărături, benzile și POS-urile de la casele de marcat etc.)”, se arată în comunicatul oficial.
Mai mult, în concordanță cu recomandările autorităților și din respect și considerație pentru sănătatea angajaților și clienților, Lidl recomandă plățile cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței recomandate și în mod special, atingerea doar a produselor care urmează a fi achiziționate, inclusiv în cazul legumelor și fructelor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii