Compania Gothaer rămâne complet funcțională. Serviciile funcționează și online
Data publicarii: 07-04-2020 | EconomieTrăim momente de criză profundă pe fondul răspândirii epidemiei de Covid-19, situație extrem de dificilă pentr întreaga umanitate care ne obligă în același timp la precauție maximă dar și la conștientizarea pericolului la care ne expunem atunci când interacționăm unii cu alții.
E important de aceea să fim la curent cu toate serviciile care pot fi accesate online, care au rămas active în această perioadă, servicii pe care ne putem baza chiar dacă suntem autoizolați la domiciliu sau cu capacitatea de deplasare în afara locuinței extrem de limitată.
În acest sens, compania de asigurări și reasigurări Gothaer, dorește să le reamintească clienților faptul că susține măsurile de siguranță luate de autorități și le respectă limitând contactul cu publicul, fără ca acest lucru să afecteze operațiunile zilnice ale sale. Acestea se desfășoară în continuare, fără probleme, în toate domeniile de activitate.
“Considerăm că este remarcabil faptul că noi, cei de la Gothaer, am reușit să trecem, într-un interval de timp atât de scurt, de la munca de birou, la munca de acasă. Trebuie să mulțumim echipei noastre pentru acest lucru. Este o altă dovadă că, fie și în perioadele dificile, Gothaer rămâne aceeași companie flexibilă și adaptabilă, așa cum a afirmat și le-a arătat întotdeauna partenerilor săi publici și comerciali”, declară Leslie J. BREER, CEO, Gothaer Asigurări Reasigurări.
Gothaer, companie care a investit în permanență în tehnologie, se află acum în situația privilegiată de a-și putea menține activitatea operațională la același nivel precum cel de dinaintea crizei provocate de pandemia Covid-19, de această dată exclusiv în mediul online. De altfel, accesibilitatea online era deja disponibilă pentru clienți și parteneri, mare parte din aceștia fiind deja familiarizați cu metoda de lucru fără contact direct.
În această perioadă, doar sediul central al companiei a rămas deschis, și acesta cu program redus, de luni până vineri între orele 9 și 14:30. Activitatea din toate celelalte sucursale se desfășoară exclusiv online și va rămâne așa până în momentul în care autoritățile vor considera că prezența fizică la birou a personalului și interacțiunea acestora cu clienții, se poate face în condiții de siguranță.
E important de aceea să fim la curent cu toate serviciile care pot fi accesate online, care au rămas active în această perioadă, servicii pe care ne putem baza chiar dacă suntem autoizolați la domiciliu sau cu capacitatea de deplasare în afara locuinței extrem de limitată.
În acest sens, compania de asigurări și reasigurări Gothaer, dorește să le reamintească clienților faptul că susține măsurile de siguranță luate de autorități și le respectă limitând contactul cu publicul, fără ca acest lucru să afecteze operațiunile zilnice ale sale. Acestea se desfășoară în continuare, fără probleme, în toate domeniile de activitate.
“Considerăm că este remarcabil faptul că noi, cei de la Gothaer, am reușit să trecem, într-un interval de timp atât de scurt, de la munca de birou, la munca de acasă. Trebuie să mulțumim echipei noastre pentru acest lucru. Este o altă dovadă că, fie și în perioadele dificile, Gothaer rămâne aceeași companie flexibilă și adaptabilă, așa cum a afirmat și le-a arătat întotdeauna partenerilor săi publici și comerciali”, declară Leslie J. BREER, CEO, Gothaer Asigurări Reasigurări.
Gothaer, companie care a investit în permanență în tehnologie, se află acum în situația privilegiată de a-și putea menține activitatea operațională la același nivel precum cel de dinaintea crizei provocate de pandemia Covid-19, de această dată exclusiv în mediul online. De altfel, accesibilitatea online era deja disponibilă pentru clienți și parteneri, mare parte din aceștia fiind deja familiarizați cu metoda de lucru fără contact direct.
În această perioadă, doar sediul central al companiei a rămas deschis, și acesta cu program redus, de luni până vineri între orele 9 și 14:30. Activitatea din toate celelalte sucursale se desfășoară exclusiv online și va rămâne așa până în momentul în care autoritățile vor considera că prezența fizică la birou a personalului și interacțiunea acestora cu clienții, se poate face în condiții de siguranță.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des