De ce avem nevoie pentru a crește vânzările în 2020?
Data publicarii: 28-02-2020 | EconomieValoria Business Solutions este o companie de consultanță care are ca scop principal transformarea în valoare a potențialului echipelor și organizațiilor. În acest sens, prin vocea Gabrielei Streza, Business Development Director, compania ține să sublinieze câteva puncte esențiale pentru cei care își doresc creșterea vânzărilor în domeniul B2B, puncte ce pornesc de la creșterea calității și eficienței prspecției de piață și a creionării principalelor tactici necesare pe între proccesul de cumpărare-vânzare. De ce am avea nevoie?
Sistem de CRM corelat eficient cu etapele procesului de vânzare
Pentru cine nu știe, CRM se referă la platformele de management al relațiilor cu clienții. Acestea sunt utile pentru fiecare companie care activează în vânzări mai ales atunci când se bazează pe o structură corectă capabilă să susțină eforturile reprezentanților de vânzări fără a crea o presiune administrativă suplimentară.
Sistem inteligent de calificare a prospecțiilor
„Ce califică un potențial client?” se întreabă Gabriela. Ei bine, „în ce moment un potențial client devine un prospect și un prospect devine pregătit pentru închiderea vânzării? Funcția de business development necesită procese clare pentru calificarea potențialilor clienți. Trimiterea necalificată a prospecților către echipa vânzări conduce la o pierde de timp prețios. Procesele de calificare a potențialilor clienți sunt cele asupra cărora echipele de marketing, business development și vânzări necesită o înțelegere unitară” continuă ea.
Portal central dedicat gestionării conținutului
Echipa de vânzări nu poate funcționa în 2020 fără suportul unei platforme complete orientată către zona de content marketing, platformă care să genereze materiale colaterale și conținut dedicat care să educe clientela și în același timp, să o păstreze aproape de brandul principal.
Platformă centrală dedicată analizei vânzărilor
Analizele și datele statistice sunt de asemenea o sursă importantă de cunoaștere pentru cei implicați direct în vânzări. „O platformă centrală care să prezinte în timp real aproape datele analitice de vânzări ajută reprezentanții de vânzări să știe care sunt cele mai eficiente materiale de vânzare corelate fiecărui tip de cumpărător și pentru diferitele etape ale procesului de cumpărare. Echipa de marketing poate optimiza programele de targetare numai dacă au datele care să le arate de ce este nevoie pentru a avea succes” conchide Gabriela.
Sistem de CRM corelat eficient cu etapele procesului de vânzare
Pentru cine nu știe, CRM se referă la platformele de management al relațiilor cu clienții. Acestea sunt utile pentru fiecare companie care activează în vânzări mai ales atunci când se bazează pe o structură corectă capabilă să susțină eforturile reprezentanților de vânzări fără a crea o presiune administrativă suplimentară.
Sistem inteligent de calificare a prospecțiilor
„Ce califică un potențial client?” se întreabă Gabriela. Ei bine, „în ce moment un potențial client devine un prospect și un prospect devine pregătit pentru închiderea vânzării? Funcția de business development necesită procese clare pentru calificarea potențialilor clienți. Trimiterea necalificată a prospecților către echipa vânzări conduce la o pierde de timp prețios. Procesele de calificare a potențialilor clienți sunt cele asupra cărora echipele de marketing, business development și vânzări necesită o înțelegere unitară” continuă ea.
Portal central dedicat gestionării conținutului
Echipa de vânzări nu poate funcționa în 2020 fără suportul unei platforme complete orientată către zona de content marketing, platformă care să genereze materiale colaterale și conținut dedicat care să educe clientela și în același timp, să o păstreze aproape de brandul principal.
Platformă centrală dedicată analizei vânzărilor
Analizele și datele statistice sunt de asemenea o sursă importantă de cunoaștere pentru cei implicați direct în vânzări. „O platformă centrală care să prezinte în timp real aproape datele analitice de vânzări ajută reprezentanții de vânzări să știe care sunt cele mai eficiente materiale de vânzare corelate fiecărui tip de cumpărător și pentru diferitele etape ale procesului de cumpărare. Echipa de marketing poate optimiza programele de targetare numai dacă au datele care să le arate de ce este nevoie pentru a avea succes” conchide Gabriela.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii