Proiect pilot FlixBus: Autocare echipate cu panouri solare
Data publicarii: 18-02-2020 | MediuPoluarea și emisiile de CO2 sunt și vor fi în continuare una dintre cele mai mari preocupări ale companiilor care își doresc implicarea din ce în ce mai mult în procesul de re-ecologizare al planetei și de reducere a surselor de emisii nocive. În acest sens, FlixBus, una dintre cele mai mari companii de transport de persoane face un pas înainte, un pas major, introducând prin intermediul unui proiect pilot, primul autocar dotat cu panouri solare care va opera pe ruta internațională Dortmund - Londra. Energia solară va fi astfel utilizată pentru toate dispozitivele electronice din autocar, emisiile de CO2 generate de o călătorie reducându-se astfel considerabil.
Panourile solare vor oferi căătorilor acces la electricitate generată de energia solară, primul test efectuat de partenerul de transport din Olanda și compania de tehnologie TRAILAR semnalând o reducere a consumului de combustibil cu 7%.
Plăcile solare au fost instalate pe acoperișul autoarului. Subțiri și ușoare, acestea previn rezistența aerului în vreme ce controlorul de sarcină amplasat pe acestea poate comunica cu alternatorul din autocar care încarcă bateria vehicolului. S-au economisit în acest sens, în perioada de teste, aproximativ 1,7 litri de combustibil la fiecare 100km ceea ce la distanțe medii de 600 de km pe zi, poate însemna un consum mai mic cu 10 litri în fiecare zi.
În cadrul proiectului pilot, FlixBus lucrează cu compania britanică Trailar, companie ce oferă soluții de transport inovatoare menite să reducă impactul pe care vehiculele le au asupra mediului. FlixBus colaborează de asemenea cu transportatori locali care operează curse zilnice precum compania de transport olandeză Kupers Touringcars din Limburg.
„Suntem foarte mândri că autocarul nostru participă în acest proiect pilot internațional care va reduce impactul climatic al călătoriilor cu autocarul pe distanțe lungi. Suntem încântați că putem oferi călătorilor noștri un mod de a călători inovator”, a declarat directorul Kupers Touringcars, Bert Fonteijn. FlixBus, Trailar și Kupers vor evalua în mod constant rezultatele testelor din programul pilot pentru a îmbunătăți eficiența acestuia.
„Ne propunem să călătorim cât mai neutru din punct de vedere climatic și să oferim posibilitatea de a călători într-un mod ecologic cât mai multor oameni. Acest proiect pilot cu panouri solare este doar una dintre inițiativele și proiectele ecologice pe care le oferim călătorilor. Pe baza rezultatelor inițiale, vom evalua în ce măsură vom extinde aceste proiect la cât mai multe autocare din rețeaua noastră”, a explicat Jesper Vis, managing director pentru FlixBus Benelux.
Panourile solare vor oferi căătorilor acces la electricitate generată de energia solară, primul test efectuat de partenerul de transport din Olanda și compania de tehnologie TRAILAR semnalând o reducere a consumului de combustibil cu 7%.
Plăcile solare au fost instalate pe acoperișul autoarului. Subțiri și ușoare, acestea previn rezistența aerului în vreme ce controlorul de sarcină amplasat pe acestea poate comunica cu alternatorul din autocar care încarcă bateria vehicolului. S-au economisit în acest sens, în perioada de teste, aproximativ 1,7 litri de combustibil la fiecare 100km ceea ce la distanțe medii de 600 de km pe zi, poate însemna un consum mai mic cu 10 litri în fiecare zi.
În cadrul proiectului pilot, FlixBus lucrează cu compania britanică Trailar, companie ce oferă soluții de transport inovatoare menite să reducă impactul pe care vehiculele le au asupra mediului. FlixBus colaborează de asemenea cu transportatori locali care operează curse zilnice precum compania de transport olandeză Kupers Touringcars din Limburg.
„Suntem foarte mândri că autocarul nostru participă în acest proiect pilot internațional care va reduce impactul climatic al călătoriilor cu autocarul pe distanțe lungi. Suntem încântați că putem oferi călătorilor noștri un mod de a călători inovator”, a declarat directorul Kupers Touringcars, Bert Fonteijn. FlixBus, Trailar și Kupers vor evalua în mod constant rezultatele testelor din programul pilot pentru a îmbunătăți eficiența acestuia.
„Ne propunem să călătorim cât mai neutru din punct de vedere climatic și să oferim posibilitatea de a călători într-un mod ecologic cât mai multor oameni. Acest proiect pilot cu panouri solare este doar una dintre inițiativele și proiectele ecologice pe care le oferim călătorilor. Pe baza rezultatelor inițiale, vom evalua în ce măsură vom extinde aceste proiect la cât mai multe autocare din rețeaua noastră”, a explicat Jesper Vis, managing director pentru FlixBus Benelux.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii