Obligațiunile Golden Foods Snacks au intrat la tranzacționare pe SMT-ul BVB
Data publicarii: 31-12-2019 | BursaPotrivit informațiilor oficiale provenit din partea Bursei de Valori București, începând cu data de 20 decembrie 2019, obligațiunile corporative emise de către Golden Foods Snacks, deținători ai brandului ELMAS, au intrat la tranzacționare în sistemul multilateral de tranzacționare administrat de BVB.
Compania Golden Foods Snacks face parte dintr-un grup de firme active atât în România cât și în Grecia care sunt specializate pe producția, ambalarea și distribuirea pe piață a nucilor, alunelor, semințelor și fructelor uscate.
Controlată indirect de către familia Mitzaliz prin GF Holding Limited și Golden Brands Limited, Golden Food Snacks este prezentă în românia prin intermediul brandului ELMAS, care produce și distribuie pe piața internă trei tipuri de produse: semințe, alune și fructe deshidratate ce pot fi găsite atât în marile rețele de retail la nivel național, cât și în magazinele de proximitate.
Anul trecut, Golden Foods Snacks a înregistrat o cifră de afaceri de peste 46 de milioane de lei (în jur de 10 milioane de euro), o cifră de afaceri în creștere cu 18% față de anul anterior. Trei pătrimi din cifra de afaceri a fost realizată din activitatea de comerț modern în vreme ce 24 de procente din aceasta a survenit din comerțul tradițional și de export. Mai mult, cifra de afaceri este de așteptat să crească până la peste 71 de milioane de lei până în anul 2022.
Obligațiunile menționate mai sus au o maturitate de 3 ani și vin cu o dobândă fixă de 9% pe an care urmează să fie distribuită trimestrial acționarilor. Emisiunea a cuprins 47.000 de astfel de obligațiuni, fiecare în valoare nominală de 100 de lei, valoarea totală a acestora ridicându-se astfel la 4,7 milioane de lei. Acestea au fost vândute în cadrul unui plasament privat derulat în vara anului 2019 și intermediat de BRK Financial Group și sunt garantate de marca ELMAS care a fost evaluată la peste 4 milioane de euro de către firma CMF Consulting.
Compania Golden Foods Snacks face parte dintr-un grup de firme active atât în România cât și în Grecia care sunt specializate pe producția, ambalarea și distribuirea pe piață a nucilor, alunelor, semințelor și fructelor uscate.
Controlată indirect de către familia Mitzaliz prin GF Holding Limited și Golden Brands Limited, Golden Food Snacks este prezentă în românia prin intermediul brandului ELMAS, care produce și distribuie pe piața internă trei tipuri de produse: semințe, alune și fructe deshidratate ce pot fi găsite atât în marile rețele de retail la nivel național, cât și în magazinele de proximitate.
Anul trecut, Golden Foods Snacks a înregistrat o cifră de afaceri de peste 46 de milioane de lei (în jur de 10 milioane de euro), o cifră de afaceri în creștere cu 18% față de anul anterior. Trei pătrimi din cifra de afaceri a fost realizată din activitatea de comerț modern în vreme ce 24 de procente din aceasta a survenit din comerțul tradițional și de export. Mai mult, cifra de afaceri este de așteptat să crească până la peste 71 de milioane de lei până în anul 2022.
Obligațiunile menționate mai sus au o maturitate de 3 ani și vin cu o dobândă fixă de 9% pe an care urmează să fie distribuită trimestrial acționarilor. Emisiunea a cuprins 47.000 de astfel de obligațiuni, fiecare în valoare nominală de 100 de lei, valoarea totală a acestora ridicându-se astfel la 4,7 milioane de lei. Acestea au fost vândute în cadrul unui plasament privat derulat în vara anului 2019 și intermediat de BRK Financial Group și sunt garantate de marca ELMAS care a fost evaluată la peste 4 milioane de euro de către firma CMF Consulting.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman