Trei trimestre consecutive de creștere a profitului pentru Telekom România
Data publicarii: 13-11-2019 | EconomieGrupul de companii Telekom România anunță venituri consolidate de peste 243 de milioane de euro în cel de-al treilea trimestru al anului, în creștere cu 7,4% față de perioada similară a anului trecut. În același timp, a crescut și indicatorul EBITDA, ajustat la 36,1 milioane de euro în cel de-al treilea trimestru, lucru care indică o creștere susținută, consolidată, vreme de trei trimestre consecutive.
Performanțele financiare raportate cu această ocazie reflectă faptul că programele de creștere, dezvoltare și transformare ale companiei generează rezultate concrete, Telekom România fiind din ce în ce mai aproape de atingerea obiectivului ei principal și de redefinirea modelului operațional în scopul de a deveni o companie simplificată și digitală, în ton cu cererea pieței moderne.
Dacă veniturile consolidate au crescut semnificativ, la fel putem vorbi și despre veniturile din serviciile fixe. Potrivit datelor oficiale, în trimestrul al treilea, acestea au fost de 56,4 milioane de euro. Utilizatorii de voce fixă au ajuns de asemenea la 2,1 milioane la sfârșitul celui de-al treilea trimestru al anului, o scădere de sub 1 procent față de perioada similară a anului trecut, scădere care se datorează în mod special declinului continuu al numărului de abonați la telefonia fixă, în detrimentul celor care aleg serviciile mobile.
Segmentul TV a înregistrat de asemenea o creștere a ARPU de peste 5%, o creștere semnalată de la un an la altul, compensând scăderea bazei de clienți.A continuat să crească însă segmentul strategic al serviciilor convergente fix-mobil, acesta căpătând un avans de 32,4% în ceea ce privește veniturile aferente trimestrului al treilea față de perioada similară a anului trecut.
“În cel de-al treilea trimestru al anului, am continuat să generăm rezultate în creştere în ceea ce priveşte EBITDA, înregistrând totodată fluxuri de numerar în creştere, în ciuda condiţiilor de piaţă dificile. Aceste rezultate arată că avem capabilitatea de a ne concentra pe cele două direcţii în paralel: derularea cu succes a programelor interne de transformare a costurilor, precum si îmbunătăţirea veniturilor aferente segmentelor strategice. Performanţa din cel de-al treilea trimestru reflectă faptul că suntem pe drumul cel bun în ceea ce priveşte controlul riguros al costurilor şi al fluxului de numerar.
Ne bucurăm că am reuşit să aducem în continuare pe piaţă oferte unice, precum Cartela Mobil Nelimitat şi Smart WiFi, care s-au dovedit extrem de atractive pe segmentele noastre cheie, mobil şi broadband, aspect confirmat de satisfacţia clienţilor în ceea ce priveşte noile servicii, precum şi de rezultatele comerciale din acest trimestru. Continuăm să aducem clienţilor oferte atractive cu internet mobil nelimitat, sub umbrelele #netliberare şi #businessliber. Acestea sunt oferte pe care clienţii noştri le apreciază şi, ca urmare, vedem cum creşte constant consumul de date mobile.
Ca şi în perioada anterioară, avem în continuare o poziţie bună în ceea ce priveşte percepţia de brand, fiind brandul numărul doi în preferinţele clienţilor pe toate segmentele de servicii – mobil, servicii integrate, TV şi broadband. În continuare avem lucruri de făcut, dar rezultatele arată că suntem pe drumul cel bun”, a declarat Nicolas Mahler, Director Executiv Financiar, Telekom Romania.
Performanțele financiare raportate cu această ocazie reflectă faptul că programele de creștere, dezvoltare și transformare ale companiei generează rezultate concrete, Telekom România fiind din ce în ce mai aproape de atingerea obiectivului ei principal și de redefinirea modelului operațional în scopul de a deveni o companie simplificată și digitală, în ton cu cererea pieței moderne.
Dacă veniturile consolidate au crescut semnificativ, la fel putem vorbi și despre veniturile din serviciile fixe. Potrivit datelor oficiale, în trimestrul al treilea, acestea au fost de 56,4 milioane de euro. Utilizatorii de voce fixă au ajuns de asemenea la 2,1 milioane la sfârșitul celui de-al treilea trimestru al anului, o scădere de sub 1 procent față de perioada similară a anului trecut, scădere care se datorează în mod special declinului continuu al numărului de abonați la telefonia fixă, în detrimentul celor care aleg serviciile mobile.
Segmentul TV a înregistrat de asemenea o creștere a ARPU de peste 5%, o creștere semnalată de la un an la altul, compensând scăderea bazei de clienți.A continuat să crească însă segmentul strategic al serviciilor convergente fix-mobil, acesta căpătând un avans de 32,4% în ceea ce privește veniturile aferente trimestrului al treilea față de perioada similară a anului trecut.
“În cel de-al treilea trimestru al anului, am continuat să generăm rezultate în creştere în ceea ce priveşte EBITDA, înregistrând totodată fluxuri de numerar în creştere, în ciuda condiţiilor de piaţă dificile. Aceste rezultate arată că avem capabilitatea de a ne concentra pe cele două direcţii în paralel: derularea cu succes a programelor interne de transformare a costurilor, precum si îmbunătăţirea veniturilor aferente segmentelor strategice. Performanţa din cel de-al treilea trimestru reflectă faptul că suntem pe drumul cel bun în ceea ce priveşte controlul riguros al costurilor şi al fluxului de numerar.
Ne bucurăm că am reuşit să aducem în continuare pe piaţă oferte unice, precum Cartela Mobil Nelimitat şi Smart WiFi, care s-au dovedit extrem de atractive pe segmentele noastre cheie, mobil şi broadband, aspect confirmat de satisfacţia clienţilor în ceea ce priveşte noile servicii, precum şi de rezultatele comerciale din acest trimestru. Continuăm să aducem clienţilor oferte atractive cu internet mobil nelimitat, sub umbrelele #netliberare şi #businessliber. Acestea sunt oferte pe care clienţii noştri le apreciază şi, ca urmare, vedem cum creşte constant consumul de date mobile.
Ca şi în perioada anterioară, avem în continuare o poziţie bună în ceea ce priveşte percepţia de brand, fiind brandul numărul doi în preferinţele clienţilor pe toate segmentele de servicii – mobil, servicii integrate, TV şi broadband. În continuare avem lucruri de făcut, dar rezultatele arată că suntem pe drumul cel bun”, a declarat Nicolas Mahler, Director Executiv Financiar, Telekom Romania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului