Visa extinde programul de transport Visa Ready For Transit
Data publicarii: Astazi, 12-11-2019 | Finante-BanciVisa a anunță că peste 100 de parteneri s-au înscris până acum în programul global de transporturi Visa Ready for Transit, un program menit să asigure călătorilor o experiență de plată rapidă și sigură respectiv transportatorilor, acces la o rețea de soluții tehnologice și expertiză care facilitează transportul călătorilor.
În cadrul acestui program, operatorii de transport din întreaga lume recunosc avantajele introducerii metodei de plăți contactless la turnichetii de la metrou și autobuze. Plata biletelor sau a abonamentelor cu ajutorul unor soluții contactless sau a portofelelor digitale, îi avantajează de asemenea pe clienți care economisesc în acest fel timp prețios.
“Călătorii din întreaga lume apreciază viteza, securitatea și confortul plăților contactless, iar operatorii de transport au înțeles acest mesaj. Având aproape 180 de proiecte în desfășurare, Visa și-a luat angajamentul de a oferi o experiență îmbunătățită de călătorie oriunde în lume”, a declarat Nick Mackie, șef global pe mobilitate urbană în cadrul Visa. „Suntem încurajați de dezvoltarea constantă a Visa Ready for Transit, o componentă esențială în furnizarea accelerată de soluții de transport contactless, prin faptul că oferă operatorilor de transport acces la soluțiile certificate Visa, ajutând în același timp partenerii să își maximizeze investițiile”.
Soluțiile de plată contactless eficientizează plata biletelor de călătorie și a abonamentelor din industria de transporturi reducând în același timp costurile operaționale. Numărul de clienți crește exponențial de asemenea, odată cu facilitățile oferite acestora de acest tip de plăți și de ușurința cu care biletele pot fi achiziționate.
“MTA și-a luat angajamentul de a face călătoriile mai rapide și mai convenabile. Plata contactless cu cardul bancar și portofelul digital nu face doar mai plăcută experiența de călătorie, ci oferă, de asemenea, flexibilitate și posibilitatea de a utiliza metoda de plată preferată”, a declarat Al Putre, OMNY Program Executive, MTA. „Am primit feedback extrem de încurajator de la călători de când am lansat OMNY, noul sistem de plată contactless a călătoriilor din MTA, fapt evidențiat de cele aproape 3 milioane de plăți contactless înregistrate de la lansarea din 31 mai. Pentru succesul proiectului a fost esențială colaborarea cu parteneri cu expertiză tehnică și capabilități de top care au făcut posibilă această experiență”.
În cadrul acestui program, operatorii de transport din întreaga lume recunosc avantajele introducerii metodei de plăți contactless la turnichetii de la metrou și autobuze. Plata biletelor sau a abonamentelor cu ajutorul unor soluții contactless sau a portofelelor digitale, îi avantajează de asemenea pe clienți care economisesc în acest fel timp prețios.
“Călătorii din întreaga lume apreciază viteza, securitatea și confortul plăților contactless, iar operatorii de transport au înțeles acest mesaj. Având aproape 180 de proiecte în desfășurare, Visa și-a luat angajamentul de a oferi o experiență îmbunătățită de călătorie oriunde în lume”, a declarat Nick Mackie, șef global pe mobilitate urbană în cadrul Visa. „Suntem încurajați de dezvoltarea constantă a Visa Ready for Transit, o componentă esențială în furnizarea accelerată de soluții de transport contactless, prin faptul că oferă operatorilor de transport acces la soluțiile certificate Visa, ajutând în același timp partenerii să își maximizeze investițiile”.
Soluțiile de plată contactless eficientizează plata biletelor de călătorie și a abonamentelor din industria de transporturi reducând în același timp costurile operaționale. Numărul de clienți crește exponențial de asemenea, odată cu facilitățile oferite acestora de acest tip de plăți și de ușurința cu care biletele pot fi achiziționate.
“MTA și-a luat angajamentul de a face călătoriile mai rapide și mai convenabile. Plata contactless cu cardul bancar și portofelul digital nu face doar mai plăcută experiența de călătorie, ci oferă, de asemenea, flexibilitate și posibilitatea de a utiliza metoda de plată preferată”, a declarat Al Putre, OMNY Program Executive, MTA. „Am primit feedback extrem de încurajator de la călători de când am lansat OMNY, noul sistem de plată contactless a călătoriilor din MTA, fapt evidențiat de cele aproape 3 milioane de plăți contactless înregistrate de la lansarea din 31 mai. Pentru succesul proiectului a fost esențială colaborarea cu parteneri cu expertiză tehnică și capabilități de top care au făcut posibilă această experiență”.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău