Enel lansează serviciul „Factura prin SMS” pentru toți clienții
Data publicarii: 08-10-2019 | EconomieÎncepând cu luna Octombrie a acestui an (2019), toți clienții Enel vor avea posibilitatea de a opta pentru a primi factura prin intermediul unui mesaj de tip SMS. Serviciul implementat de către companie se adresează clienților care folosesc puțin spre deloc emailul ca mijloc de corespondență și nici nu doresc recepționarea facturii în sistem tradițional, în format tipărit. Mai mult, de acest nou serviciu vor putea beneficia și cei care nu au acces la Internet pe dispozitivele lor mobile, prin natura dispozitivului sau în absența unui plan de date.
Serviciul „Factura prin SMS” face parte din planul Enel de dezvoltare de noi tehnologii care să îmbunătățească experiența celor care folosesc serviciile oferite de companie, venind ca soluție alternativă facturii fizice. Cei care doresc să renunțe la acest tip de comunicare, o pot face acum chiar dacă nu folosesc sau dețin căsuțe poștale electronice ori servicii de date pe terminalele lor mobile.
„Factura prin SMS” este un serviciu gratuit care va putea fi accesat de către toți clienții din România care au contracte valide încheiate cu Enel pentru furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale.
În momentul emiterii unei noi facturi, clienții Enel care au optat pentru acest serviciu vor primi prin intermediul unui mesaj SMS toate detaliile acesteia, detalii care vor cuprinde ID-ul facturii, valoarea facturii curente, codul de plată, totalul de plată în caz de restanțe respectiv un număr de telefon la care pot suna pentru a afla informații suplimentare despre facturile lor. SMS-ul va conține și un link personalizat care odată accesat, îi va conduce pe clienți la o pagină web de unde vor putea descărca factura curentă sau facturile anterioare. Mai mult, cu detaliile primite prin acest sistem de facturare, clienții vor putea achita contravaloarea facturilor la oricare dintre partenerii de încasare, fără a mai avea nevoie de factura tipărită.
Serviciul „Factura prin SMS” face parte din planul Enel de dezvoltare de noi tehnologii care să îmbunătățească experiența celor care folosesc serviciile oferite de companie, venind ca soluție alternativă facturii fizice. Cei care doresc să renunțe la acest tip de comunicare, o pot face acum chiar dacă nu folosesc sau dețin căsuțe poștale electronice ori servicii de date pe terminalele lor mobile.
„Factura prin SMS” este un serviciu gratuit care va putea fi accesat de către toți clienții din România care au contracte valide încheiate cu Enel pentru furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale.
În momentul emiterii unei noi facturi, clienții Enel care au optat pentru acest serviciu vor primi prin intermediul unui mesaj SMS toate detaliile acesteia, detalii care vor cuprinde ID-ul facturii, valoarea facturii curente, codul de plată, totalul de plată în caz de restanțe respectiv un număr de telefon la care pot suna pentru a afla informații suplimentare despre facturile lor. SMS-ul va conține și un link personalizat care odată accesat, îi va conduce pe clienți la o pagină web de unde vor putea descărca factura curentă sau facturile anterioare. Mai mult, cu detaliile primite prin acest sistem de facturare, clienții vor putea achita contravaloarea facturilor la oricare dintre partenerii de încasare, fără a mai avea nevoie de factura tipărită.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman