Enel lansează serviciul „Factura prin SMS” pentru toți clienții
Data publicarii: 08-10-2019 | EconomieÎncepând cu luna Octombrie a acestui an (2019), toți clienții Enel vor avea posibilitatea de a opta pentru a primi factura prin intermediul unui mesaj de tip SMS. Serviciul implementat de către companie se adresează clienților care folosesc puțin spre deloc emailul ca mijloc de corespondență și nici nu doresc recepționarea facturii în sistem tradițional, în format tipărit. Mai mult, de acest nou serviciu vor putea beneficia și cei care nu au acces la Internet pe dispozitivele lor mobile, prin natura dispozitivului sau în absența unui plan de date.
Serviciul „Factura prin SMS” face parte din planul Enel de dezvoltare de noi tehnologii care să îmbunătățească experiența celor care folosesc serviciile oferite de companie, venind ca soluție alternativă facturii fizice. Cei care doresc să renunțe la acest tip de comunicare, o pot face acum chiar dacă nu folosesc sau dețin căsuțe poștale electronice ori servicii de date pe terminalele lor mobile.
„Factura prin SMS” este un serviciu gratuit care va putea fi accesat de către toți clienții din România care au contracte valide încheiate cu Enel pentru furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale.
În momentul emiterii unei noi facturi, clienții Enel care au optat pentru acest serviciu vor primi prin intermediul unui mesaj SMS toate detaliile acesteia, detalii care vor cuprinde ID-ul facturii, valoarea facturii curente, codul de plată, totalul de plată în caz de restanțe respectiv un număr de telefon la care pot suna pentru a afla informații suplimentare despre facturile lor. SMS-ul va conține și un link personalizat care odată accesat, îi va conduce pe clienți la o pagină web de unde vor putea descărca factura curentă sau facturile anterioare. Mai mult, cu detaliile primite prin acest sistem de facturare, clienții vor putea achita contravaloarea facturilor la oricare dintre partenerii de încasare, fără a mai avea nevoie de factura tipărită.
Serviciul „Factura prin SMS” face parte din planul Enel de dezvoltare de noi tehnologii care să îmbunătățească experiența celor care folosesc serviciile oferite de companie, venind ca soluție alternativă facturii fizice. Cei care doresc să renunțe la acest tip de comunicare, o pot face acum chiar dacă nu folosesc sau dețin căsuțe poștale electronice ori servicii de date pe terminalele lor mobile.
„Factura prin SMS” este un serviciu gratuit care va putea fi accesat de către toți clienții din România care au contracte valide încheiate cu Enel pentru furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale.
În momentul emiterii unei noi facturi, clienții Enel care au optat pentru acest serviciu vor primi prin intermediul unui mesaj SMS toate detaliile acesteia, detalii care vor cuprinde ID-ul facturii, valoarea facturii curente, codul de plată, totalul de plată în caz de restanțe respectiv un număr de telefon la care pot suna pentru a afla informații suplimentare despre facturile lor. SMS-ul va conține și un link personalizat care odată accesat, îi va conduce pe clienți la o pagină web de unde vor putea descărca factura curentă sau facturile anterioare. Mai mult, cu detaliile primite prin acest sistem de facturare, clienții vor putea achita contravaloarea facturilor la oricare dintre partenerii de încasare, fără a mai avea nevoie de factura tipărită.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des