Visa și alte companii de top vor digitaliza piața despăgubirilor
Data publicarii: 30-09-2019 | Finante-BanciVisa și-a luat angajamentul de a lucra cu companiile de asigurare pentru a îmbunătăți o serie de proceduri învechite și lente privind plata despăgubirilor către clienți. Se dorește facilitarea accesului în timp real la fondurile existente în situații de urgență precum accidentele auto sau dezastrele naturale, atunci când oamenii au cel mai mare nevoie de acestea.
Cei implicați în astfel de evenimente neplăcute au puțin spre deloc timp dea se ocupa de completarea formularelor speciale de asigurare, de a confirma estimări ale daunelor și a plăti reparații sau cheltuieli medicale. Prin urmare, accesul la fonduri imediat devine esențial în asemenea momente.
“Visa consideră că banii nu ar trebui să fie un element de stres suplimentar în momente de criză și perioada de așteptare de șase până la zece zile pentru a accesa banii din asigurare este depășită, frustrantă și costisitoare pentru cei care au nevoie de bani”, a declarat Bill Sheley, Vicepreședinte senior, Global Head of Push Payments, Visa. “Fiind un brand global care se bucură de o încredere ridicată, Visa înțelege că încrederea este fundamentală pentru industria de asigurări. Prin intermediul Visa Direct și al partenerilor și clienților săi inovatori, Visa se află în poziția de a putea sprijini eficientizarea procesului de plată și de a oferi o experiență mai plăcută oamenilor atunci când aceștia au cea mai mare nevoie.”
Visa lucrează la un sistem prin intermediul căruia să faciliteze efectuarea plăților în timp real de către companiile de asigurări, sistem care va opera în parteneriat cu instituțiile financiare și clienții acestora. Astfel, odată cu lansarea plăților de polițe de asigurare cu ajutorul Visa Direct, clienții Erie Insurance și PNC Bank pot opta pentru a primi în timp real sumele cuvenite, direct în conturile lor bancare. În același timp, specialiștii Visa lucrează cu InsurPay dezvoltat de Invener Technologies, un soft care va permite plăți în timp real și pentru clienții companiei de asigurări American Family.
“Consumatorii au la dispoziție o multitudine de opțiuni digitale pentru a-și plăti prietenii, rudele sau companiile, prin urmare are sens pentru PNC să lucreze cu clienții pentru a implementa soluții de plată între companii și consumatori”, a declarat Chris Ward, head of product management în cadrul PNC Treasury Management. „Acestea pot, de asemenea, să înlocuiască un cec de hârtie și numerarul cu opțiuni digitale sigure și aproape în timp real, așa cum oferim în cadrul platformei noastre ePayments, în combinație cu Visa Direct.”
Cei implicați în astfel de evenimente neplăcute au puțin spre deloc timp dea se ocupa de completarea formularelor speciale de asigurare, de a confirma estimări ale daunelor și a plăti reparații sau cheltuieli medicale. Prin urmare, accesul la fonduri imediat devine esențial în asemenea momente.
“Visa consideră că banii nu ar trebui să fie un element de stres suplimentar în momente de criză și perioada de așteptare de șase până la zece zile pentru a accesa banii din asigurare este depășită, frustrantă și costisitoare pentru cei care au nevoie de bani”, a declarat Bill Sheley, Vicepreședinte senior, Global Head of Push Payments, Visa. “Fiind un brand global care se bucură de o încredere ridicată, Visa înțelege că încrederea este fundamentală pentru industria de asigurări. Prin intermediul Visa Direct și al partenerilor și clienților săi inovatori, Visa se află în poziția de a putea sprijini eficientizarea procesului de plată și de a oferi o experiență mai plăcută oamenilor atunci când aceștia au cea mai mare nevoie.”
Visa lucrează la un sistem prin intermediul căruia să faciliteze efectuarea plăților în timp real de către companiile de asigurări, sistem care va opera în parteneriat cu instituțiile financiare și clienții acestora. Astfel, odată cu lansarea plăților de polițe de asigurare cu ajutorul Visa Direct, clienții Erie Insurance și PNC Bank pot opta pentru a primi în timp real sumele cuvenite, direct în conturile lor bancare. În același timp, specialiștii Visa lucrează cu InsurPay dezvoltat de Invener Technologies, un soft care va permite plăți în timp real și pentru clienții companiei de asigurări American Family.
“Consumatorii au la dispoziție o multitudine de opțiuni digitale pentru a-și plăti prietenii, rudele sau companiile, prin urmare are sens pentru PNC să lucreze cu clienții pentru a implementa soluții de plată între companii și consumatori”, a declarat Chris Ward, head of product management în cadrul PNC Treasury Management. „Acestea pot, de asemenea, să înlocuiască un cec de hârtie și numerarul cu opțiuni digitale sigure și aproape în timp real, așa cum oferim în cadrul platformei noastre ePayments, în combinație cu Visa Direct.”
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău