Primul semestru aduce venituri cu 19% mai mari pentru Star Storage
Data publicarii: 29-08-2019 | EconomieFurnizorul global de tehnologie pentru dezvoltarea și livrarea de soluții pentru protecția și managementul informațiilor, Star Storage, anunță venituri de peste 8,7 milioane euro în primul semestru al anului 2019, suma ce reprezintă o creștere semnificativă de 19% față de perioada similară a anului trecut. În același timp, compania anunță un profit EBITDA în valoare de 2 milioane euro.
De asemenea, compania Star Storage se află aproape de finalul primei faze din strategia sa de expansiune internațională, etapă ce a presupus investiții de peste 5 milioane euro în R&D și eforturi consistente pentru dezvoltarea și stabilizarea celor mai importante canale internaționale de vânzare.
„Acum câțiva ani, ne-am propus să transformăm Star Storage într-un jucător global. Această decizie a presupus investiții consistente și, pe termen scurt, profitabilitatea a avut de suferit. Am lucrat însă constant, în această perioadă la îmbunătățirea portofoliului de produse si servicii, migrând din zona de soluții bazate pe tehnologiile unor companii terțe către soluții bazate pe produse software proprii și de la servicii punctuale la servicii recurente, precum abonamente software, servicii de mentenanță software și servicii cloud. Astăzi, sunt mândru să văd că Star Storage este o companie mai agilă, mai eficientă, pregătită pentru următoarea fază de creștere, datorită măsurilor transformaționale pe care le-am implementat în ultimii ani”, a declarat Cătălin Păunescu, CEO Star Storage.
Soluțiile dezvoltate și oferite de Star Storage sunt deja implementate de companii de top din patru continente, companii de top 500 Fortune printre care se numără instituții financiare, companii din domeniul aeronautic dar și companii de retail.
Pentru cea de-a doua jumătate a anului, compania estimează o accelerare a vânzărilor internaționale, crescând cu două procente și ponderea acestora în cifra de afaceri, până la 20%, urmând ca în următorii trei ani, creșterea susținută la acest nivel, să crească ponderea vânzărilor internaționale la 50%.
De asemenea, compania Star Storage se află aproape de finalul primei faze din strategia sa de expansiune internațională, etapă ce a presupus investiții de peste 5 milioane euro în R&D și eforturi consistente pentru dezvoltarea și stabilizarea celor mai importante canale internaționale de vânzare.
„Acum câțiva ani, ne-am propus să transformăm Star Storage într-un jucător global. Această decizie a presupus investiții consistente și, pe termen scurt, profitabilitatea a avut de suferit. Am lucrat însă constant, în această perioadă la îmbunătățirea portofoliului de produse si servicii, migrând din zona de soluții bazate pe tehnologiile unor companii terțe către soluții bazate pe produse software proprii și de la servicii punctuale la servicii recurente, precum abonamente software, servicii de mentenanță software și servicii cloud. Astăzi, sunt mândru să văd că Star Storage este o companie mai agilă, mai eficientă, pregătită pentru următoarea fază de creștere, datorită măsurilor transformaționale pe care le-am implementat în ultimii ani”, a declarat Cătălin Păunescu, CEO Star Storage.
Soluțiile dezvoltate și oferite de Star Storage sunt deja implementate de companii de top din patru continente, companii de top 500 Fortune printre care se numără instituții financiare, companii din domeniul aeronautic dar și companii de retail.
Pentru cea de-a doua jumătate a anului, compania estimează o accelerare a vânzărilor internaționale, crescând cu două procente și ponderea acestora în cifra de afaceri, până la 20%, urmând ca în următorii trei ani, creșterea susținută la acest nivel, să crească ponderea vânzărilor internaționale la 50%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman