ING raporteaza creșteri majore pe principalele canale digitale ale companiei
Data publicarii: 21-08-2019 | Finante-BanciNumărul de clienți ai băncilor din România care utilizează în mod curent platformele și aplicațiile bancare digitale este în creștere, lucru demonstrat și de ultimele cifre furnizate de către cei de la ING. Potrivit acestora, numărul clienților care utilizează oferta de cont curent ING a crescut în ultimul an cu 18%, ceea ce înseamnă că aproximativ 1 din 8 români își încasează deja salariul într-un cont al acestei bănci.
Mai mult, peste 113.500 de clienți au utilizat în primul an de la lansare aplicația ING Pay, efectuând prin intermediul acesteia peste 5 milioane de tranzacții. De asemenea, clienții ING au la dispoziție și Apple Pay. Nu mai puțin de 23.000 de dispozitive Apple s-au înrolat în sistem în prima zi de la lansare, lucru care dovedește încă o dată disponibilitatea și mai ales deschiderea românilor către digitalizare.
Creșteri semnificative s-au înregistrat și la nivelul ING Business, platforma de digital banking destinată clienților Mid-Corporate și IMM-urilor, platformă care a ajuns la peste 5000 de clienți. Mai mult, 30% dintre autentificările înregistrate în cadrul ING Business provin de pe telefoanele mobile.
Astfel, odată cu aniversarea a 25 de ani, ING depășește cifra de 1,35 milioane de clienți, înregistrează creșteri majore pe piața digitală și se pregătește pentru inaugurarea unui nou sediu, amenajat în cadrul Expo Business Park.
„În luna iulie a început mandatul meu de CEO al ING Bank România, o bancă pentru care am lucrat aproape 25 ani. Am fost parte a dezvoltării sale într-o bancă universală, care a crescut organic la 1,35 milioane de clienți și acum se poziționează pe locul 6 pe piață cu cel mai înalt scor NPS pe cele trei segmente. Succesul este posibil doar datorită dedicării și angajamentului colegilor mei, care își canalizează toate eforturile pentru a oferi cea mai bună experiență de banking clienților noștri. Una dintre principalele mele priorități în perioada următoare este să întâlnesc și să ascult angajații și clienții ING pentru a le înțelege nevoile și pentru a identifica cum putem îmbunătăți serviciile și produsele noastre”, a declarat Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.
Mai mult, peste 113.500 de clienți au utilizat în primul an de la lansare aplicația ING Pay, efectuând prin intermediul acesteia peste 5 milioane de tranzacții. De asemenea, clienții ING au la dispoziție și Apple Pay. Nu mai puțin de 23.000 de dispozitive Apple s-au înrolat în sistem în prima zi de la lansare, lucru care dovedește încă o dată disponibilitatea și mai ales deschiderea românilor către digitalizare.
Creșteri semnificative s-au înregistrat și la nivelul ING Business, platforma de digital banking destinată clienților Mid-Corporate și IMM-urilor, platformă care a ajuns la peste 5000 de clienți. Mai mult, 30% dintre autentificările înregistrate în cadrul ING Business provin de pe telefoanele mobile.
Astfel, odată cu aniversarea a 25 de ani, ING depășește cifra de 1,35 milioane de clienți, înregistrează creșteri majore pe piața digitală și se pregătește pentru inaugurarea unui nou sediu, amenajat în cadrul Expo Business Park.
„În luna iulie a început mandatul meu de CEO al ING Bank România, o bancă pentru care am lucrat aproape 25 ani. Am fost parte a dezvoltării sale într-o bancă universală, care a crescut organic la 1,35 milioane de clienți și acum se poziționează pe locul 6 pe piață cu cel mai înalt scor NPS pe cele trei segmente. Succesul este posibil doar datorită dedicării și angajamentului colegilor mei, care își canalizează toate eforturile pentru a oferi cea mai bună experiență de banking clienților noștri. Una dintre principalele mele priorități în perioada următoare este să întâlnesc și să ascult angajații și clienții ING pentru a le înțelege nevoile și pentru a identifica cum putem îmbunătăți serviciile și produsele noastre”, a declarat Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău