Vânzări în creștere pentru grupul Legrand în S1
Data publicarii: 05-08-2019 | EconomiePotrivit ultimelor rezultate raportate, Grupul Legrand se bucură de creșteri semnificative de peste 8% în ceea ce privește volumul vânzărilor din primul semestru al anului 2019.
Legrand, specialist global în infrastructura electrică și digitală, a beneficiat de o cifră de afaceri mai mare în acest an, u vânzări mai mari comparativ cu primul semestru al anului trecut. Volumul total al vânzărilor a ajuns în acest sens la cifra de 3,2 miliarde de euro.
Profitul operațional a crescut de asemenea în această perioadă cu 6%, acesta reprezentând în prezent aproximativ 20% din totalul vânzărilor grupului, rezultatele pozitive fiind înregistrate atât în Europa de Est cât și în țările considerate a având economii mature (Vestul Europei).
“Aceste performanțe solide înregistrate în prima jumătate a anului ilustrează încă o dată calitatea modelului de business al companiei Legrand, precum și abilitatea Grupului de a genera valoare pe termen lung. Mai mult, Legrand a continuat să seteze noi standarde în industrie odată cu lansarea gamelor conectate pentru case inteligente, dar și a unor soluții inovatoare privind distribuția energiei și infrastructurile digitale”, a declarat Benoît Coquart, CEO-ul Grupului Legrand.
Mai mult, Legrand a investit masiv în optimizarea operațională și inovație, introducând o serie de noi produse în prima jumătate a anului 2019 precum:
- Soluții pentru interfețe dedicate utilizatorilor precum Graphite în SUA, Lyncus în India, Rivia în Vietnam respectiv Mosaic în Franța. Totodată, a fost introdusă și gama conectată Valena Next în Europa.
- A fost lansat în Italia Clase 100X, un sistem de interfonie video conectat precum și sisteme noi pentru iluminat de urgență în Franța.
- Au fost lansate o serie de produse digitale de infrastructură. Includem aici și patch pannelurile din programul LCS3.
- Au fost lansate e piață o serie de noi sisteme de alarmă rezidențiale conectate pentru autonomie asistată dar și o serie de surse de putere neintreruptibile TRIMOD MCS.
Legrand, specialist global în infrastructura electrică și digitală, a beneficiat de o cifră de afaceri mai mare în acest an, u vânzări mai mari comparativ cu primul semestru al anului trecut. Volumul total al vânzărilor a ajuns în acest sens la cifra de 3,2 miliarde de euro.
Profitul operațional a crescut de asemenea în această perioadă cu 6%, acesta reprezentând în prezent aproximativ 20% din totalul vânzărilor grupului, rezultatele pozitive fiind înregistrate atât în Europa de Est cât și în țările considerate a având economii mature (Vestul Europei).
“Aceste performanțe solide înregistrate în prima jumătate a anului ilustrează încă o dată calitatea modelului de business al companiei Legrand, precum și abilitatea Grupului de a genera valoare pe termen lung. Mai mult, Legrand a continuat să seteze noi standarde în industrie odată cu lansarea gamelor conectate pentru case inteligente, dar și a unor soluții inovatoare privind distribuția energiei și infrastructurile digitale”, a declarat Benoît Coquart, CEO-ul Grupului Legrand.
Mai mult, Legrand a investit masiv în optimizarea operațională și inovație, introducând o serie de noi produse în prima jumătate a anului 2019 precum:
- Soluții pentru interfețe dedicate utilizatorilor precum Graphite în SUA, Lyncus în India, Rivia în Vietnam respectiv Mosaic în Franța. Totodată, a fost introdusă și gama conectată Valena Next în Europa.
- A fost lansat în Italia Clase 100X, un sistem de interfonie video conectat precum și sisteme noi pentru iluminat de urgență în Franța.
- Au fost lansate o serie de produse digitale de infrastructură. Includem aici și patch pannelurile din programul LCS3.
- Au fost lansate e piață o serie de noi sisteme de alarmă rezidențiale conectate pentru autonomie asistată dar și o serie de surse de putere neintreruptibile TRIMOD MCS.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului