Telekom România continuă programul de transformare
Data publicarii: 31-07-2019 | EconomieTelekom România a inițiat în urmă cu doi ani în program de transformare care are scopul de a reduce complexitatea proceselor prin intermediul unei redefiniri a modelului operațional, cu scopul de a îmbunătăți interacțiunea cu clienții, digitalizarea și simplificarea acestor procese.
Programul cuprinde inițiative de business dar și intenția de a restructura 692de posturi din totalul de 5831 de angajați pe care compania îi are în prezent. Decizia de restructurare presupune eliminarea a 438 de posturi din cadrul Telekom România Communications SA și 254 de poziții din cadrul Telekom România Mobile Communications SA, cele două companii care deservesc acest brand.
Procesul de transformare început în urmă cu doi ani și continuarea acestuia, va asigura creșterea pe termen lung a grupului de companii ce activează sub brandul Telekom în contextul dezvoltării rapide a tehnologiei, al unei pieţe puternic concurenţiale, precum şi al schimbărilor globale la nivelul modelelor de afaceri, care afectează îndeosebi companiile de tehnologie.
Cât privește pozițiile din cadrul companiilor care urmează a fi restructurate, acestea vor fi decise pe baza obiectivelor de business ale Telekom România, în linie cu noua strategie de digitalizare și simplificare. Se vor aplica însă în cadrul acestui proces toate măsurile necesare de protecție socială conform legislației în vigoare. În același timp, unul dintre cele mai importante criterii luate în considerare în ceea ce privește departajarea angajatilor care ocupă poziții similare va fi cel al performanței individuale.
„În cadrul procesului de transformare, Telekom Romania şi-a simplificat portofoliul de servicii şi a lansat o serie de iniţiative care să îmbunătăţească experienţa clienţilor, cu accent pe interacţiunea digitală. Telekom Romania îşi propune să continue creșterea vânzărilor prin intermediul canalelor online în următorii trei ani. De asemenea, gradul de adopţie a noii aplicaţii de management al contului, MyAccount Telekom, este în creştere în rândul clienţilor, asigurându-le acestora o gestionare mai uşoară a contului şi a serviciilor utilizate. În viitor, clienţii vor putea să identifice şi să soluţioneze diverse deranjamente online, mai uşor şi mai rapid” se arată în comunicatul oficial.
Programul cuprinde inițiative de business dar și intenția de a restructura 692de posturi din totalul de 5831 de angajați pe care compania îi are în prezent. Decizia de restructurare presupune eliminarea a 438 de posturi din cadrul Telekom România Communications SA și 254 de poziții din cadrul Telekom România Mobile Communications SA, cele două companii care deservesc acest brand.
Procesul de transformare început în urmă cu doi ani și continuarea acestuia, va asigura creșterea pe termen lung a grupului de companii ce activează sub brandul Telekom în contextul dezvoltării rapide a tehnologiei, al unei pieţe puternic concurenţiale, precum şi al schimbărilor globale la nivelul modelelor de afaceri, care afectează îndeosebi companiile de tehnologie.
Cât privește pozițiile din cadrul companiilor care urmează a fi restructurate, acestea vor fi decise pe baza obiectivelor de business ale Telekom România, în linie cu noua strategie de digitalizare și simplificare. Se vor aplica însă în cadrul acestui proces toate măsurile necesare de protecție socială conform legislației în vigoare. În același timp, unul dintre cele mai importante criterii luate în considerare în ceea ce privește departajarea angajatilor care ocupă poziții similare va fi cel al performanței individuale.
„În cadrul procesului de transformare, Telekom Romania şi-a simplificat portofoliul de servicii şi a lansat o serie de iniţiative care să îmbunătăţească experienţa clienţilor, cu accent pe interacţiunea digitală. Telekom Romania îşi propune să continue creșterea vânzărilor prin intermediul canalelor online în următorii trei ani. De asemenea, gradul de adopţie a noii aplicaţii de management al contului, MyAccount Telekom, este în creştere în rândul clienţilor, asigurându-le acestora o gestionare mai uşoară a contului şi a serviciilor utilizate. În viitor, clienţii vor putea să identifice şi să soluţioneze diverse deranjamente online, mai uşor şi mai rapid” se arată în comunicatul oficial.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii