Telekom România continuă programul de transformare
Data publicarii: 31-07-2019 | EconomieTelekom România a inițiat în urmă cu doi ani în program de transformare care are scopul de a reduce complexitatea proceselor prin intermediul unei redefiniri a modelului operațional, cu scopul de a îmbunătăți interacțiunea cu clienții, digitalizarea și simplificarea acestor procese.
Programul cuprinde inițiative de business dar și intenția de a restructura 692de posturi din totalul de 5831 de angajați pe care compania îi are în prezent. Decizia de restructurare presupune eliminarea a 438 de posturi din cadrul Telekom România Communications SA și 254 de poziții din cadrul Telekom România Mobile Communications SA, cele două companii care deservesc acest brand.
Procesul de transformare început în urmă cu doi ani și continuarea acestuia, va asigura creșterea pe termen lung a grupului de companii ce activează sub brandul Telekom în contextul dezvoltării rapide a tehnologiei, al unei pieţe puternic concurenţiale, precum şi al schimbărilor globale la nivelul modelelor de afaceri, care afectează îndeosebi companiile de tehnologie.
Cât privește pozițiile din cadrul companiilor care urmează a fi restructurate, acestea vor fi decise pe baza obiectivelor de business ale Telekom România, în linie cu noua strategie de digitalizare și simplificare. Se vor aplica însă în cadrul acestui proces toate măsurile necesare de protecție socială conform legislației în vigoare. În același timp, unul dintre cele mai importante criterii luate în considerare în ceea ce privește departajarea angajatilor care ocupă poziții similare va fi cel al performanței individuale.
„În cadrul procesului de transformare, Telekom Romania şi-a simplificat portofoliul de servicii şi a lansat o serie de iniţiative care să îmbunătăţească experienţa clienţilor, cu accent pe interacţiunea digitală. Telekom Romania îşi propune să continue creșterea vânzărilor prin intermediul canalelor online în următorii trei ani. De asemenea, gradul de adopţie a noii aplicaţii de management al contului, MyAccount Telekom, este în creştere în rândul clienţilor, asigurându-le acestora o gestionare mai uşoară a contului şi a serviciilor utilizate. În viitor, clienţii vor putea să identifice şi să soluţioneze diverse deranjamente online, mai uşor şi mai rapid” se arată în comunicatul oficial.
Programul cuprinde inițiative de business dar și intenția de a restructura 692de posturi din totalul de 5831 de angajați pe care compania îi are în prezent. Decizia de restructurare presupune eliminarea a 438 de posturi din cadrul Telekom România Communications SA și 254 de poziții din cadrul Telekom România Mobile Communications SA, cele două companii care deservesc acest brand.
Procesul de transformare început în urmă cu doi ani și continuarea acestuia, va asigura creșterea pe termen lung a grupului de companii ce activează sub brandul Telekom în contextul dezvoltării rapide a tehnologiei, al unei pieţe puternic concurenţiale, precum şi al schimbărilor globale la nivelul modelelor de afaceri, care afectează îndeosebi companiile de tehnologie.
Cât privește pozițiile din cadrul companiilor care urmează a fi restructurate, acestea vor fi decise pe baza obiectivelor de business ale Telekom România, în linie cu noua strategie de digitalizare și simplificare. Se vor aplica însă în cadrul acestui proces toate măsurile necesare de protecție socială conform legislației în vigoare. În același timp, unul dintre cele mai importante criterii luate în considerare în ceea ce privește departajarea angajatilor care ocupă poziții similare va fi cel al performanței individuale.
„În cadrul procesului de transformare, Telekom Romania şi-a simplificat portofoliul de servicii şi a lansat o serie de iniţiative care să îmbunătăţească experienţa clienţilor, cu accent pe interacţiunea digitală. Telekom Romania îşi propune să continue creșterea vânzărilor prin intermediul canalelor online în următorii trei ani. De asemenea, gradul de adopţie a noii aplicaţii de management al contului, MyAccount Telekom, este în creştere în rândul clienţilor, asigurându-le acestora o gestionare mai uşoară a contului şi a serviciilor utilizate. În viitor, clienţii vor putea să identifice şi să soluţioneze diverse deranjamente online, mai uşor şi mai rapid” se arată în comunicatul oficial.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului