Soluții inovatoare pentru open banking de la Mastercard
Data publicarii: 19-06-2019 | Finante-BanciMastercard a anunțat lansarea unei noi suite de aplicații, servicii și soluții de top pentru clienți, soluții menite să garanteze și să susțină o gamă largă de servicii din domeniul financiar pe continentul european. Vorbim despre programe create pentru spriinirea instituțiilor bancare și a furnizorilor terți pentru implementarea și adaptarea timpurilor moderne a unor soluții complete și eficiente de open banking.
Iată câteva exemple:
Open Banking Connect este o aplicație care oferă o singură conectare la serviciile și interfețele de open banking disponibile, interfețe oferite de instituțiile financiare.
Open banking protect este o altă aplicație care presupune verificare aîn timp real a statusului certificării furnizorilor terți autorizați. Aceasta oferă și autorizare și o serie de alerte care previn și reduc riscul de expunere la fraude și răspunderi legale.
Open baking resolve este serviciul centralizat care permite și înlesnește trimiterea solicitărilor de informații dar și soluționarea disputelor dintre părțile care participă la sistemul de open banking. Acesta oferă transparența tranzacțiilor efectuate, consecvență și claritate.
Open banking Consulting Services oferă servicii specializate pentru instituțiile financiare, servicii de consultanță și suport pentru implementarea strategiei de open banking, pentru definirea acesteia și pentru susținerea ei.
O mulțime de parteneri ai Mastercard s-au arătat deja interesați de aceste servicii. Printre ei se numără nume importante de pe piețele britanice sau poloneze precum ikapay, Streeva, Tribe Payments, Alior Bank, precum și furnizorul aplicației mobile de plăți DiPocket. În același timp, soluțiile moderne oferite de Mastercard sunt susținute și de un studiu recent realizat și publicat de către cei de la Ovum, studiu care arată că oferirea unor servicii optime prin open banking, depinde de colaborarea participanților în abordarea provocărilor tehnice din trei zone-cheie.
Amintim câteva dintre cele mai importante idei prezentate în acest studiu:
Nevoia de dezvoltare a unor mecanisme standard de interacțiune între furnizorii autorizați și bănci.
Nevoia stabilirii unui ecosistem de soluții corespunzătoare pentru minimizarea riscului de expunere la fraude bancare.
Nevoia de a oferi claritate și coerență în procesul de transmitere și solicitarea de informații precum și a litigiilor dintre participanți.
Iată câteva exemple:
Open Banking Connect este o aplicație care oferă o singură conectare la serviciile și interfețele de open banking disponibile, interfețe oferite de instituțiile financiare.
Open banking protect este o altă aplicație care presupune verificare aîn timp real a statusului certificării furnizorilor terți autorizați. Aceasta oferă și autorizare și o serie de alerte care previn și reduc riscul de expunere la fraude și răspunderi legale.
Open baking resolve este serviciul centralizat care permite și înlesnește trimiterea solicitărilor de informații dar și soluționarea disputelor dintre părțile care participă la sistemul de open banking. Acesta oferă transparența tranzacțiilor efectuate, consecvență și claritate.
Open banking Consulting Services oferă servicii specializate pentru instituțiile financiare, servicii de consultanță și suport pentru implementarea strategiei de open banking, pentru definirea acesteia și pentru susținerea ei.
O mulțime de parteneri ai Mastercard s-au arătat deja interesați de aceste servicii. Printre ei se numără nume importante de pe piețele britanice sau poloneze precum ikapay, Streeva, Tribe Payments, Alior Bank, precum și furnizorul aplicației mobile de plăți DiPocket. În același timp, soluțiile moderne oferite de Mastercard sunt susținute și de un studiu recent realizat și publicat de către cei de la Ovum, studiu care arată că oferirea unor servicii optime prin open banking, depinde de colaborarea participanților în abordarea provocărilor tehnice din trei zone-cheie.
Amintim câteva dintre cele mai importante idei prezentate în acest studiu:
Nevoia de dezvoltare a unor mecanisme standard de interacțiune între furnizorii autorizați și bănci.
Nevoia stabilirii unui ecosistem de soluții corespunzătoare pentru minimizarea riscului de expunere la fraude bancare.
Nevoia de a oferi claritate și coerență în procesul de transmitere și solicitarea de informații precum și a litigiilor dintre participanți.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani