Frigotehnica sărbătorește „șapte decenii de frig în șapte țări”
Data publicarii: 14-06-2019 | EconomiePuține companii se pot lăuda cu o istorie bogată. Frigotehnica este una dintre acestea, recent, compania sărbătorind cel de-al șaptelea deceniu de viață. Da, s-au scurs 70 de ani de la înființarea în anul 1949 a brandului Frigotehnica, lider național și regional în industria frigului comercial și industrial, un brand care se bucură de recunoaștere atât locală cât și internațională.
Frigotehnica ocupă o poziție privilegiată pe piața de frig din această regiune a Europei, o poziție conferită de calitatea de pionier în industria respectivă care a dus în timp la extinderea prezenței pe șapte piețe regionale, finalizând cu succes numeroase proiecte de frig comercial și industrial.
„De la începuturile refrigerării în România și până în prezent, industria s-a transformat total și același lucru este valabil și pentru Frigotehnica. Am crescut de la o mică echipă de ingineri români într-o companie cu prezență în puncte cheie la nivel internațional, care oferă soluții de ultimă oră și caută în avans răspunsuri la provocările viitorului. Suntem mândri că ne plasăm în avangarda tendințelor în industria frigorifică și pentru impactul pe care domeniul nostru de activitate îl are în industria alimentară și în retail”, a declarat Adrian Neacșu, CEO Frigotehnica.
Experiența și istoria bogată nu se reflectă însă doar în valoarea brandului și în încrederea pe care clienții o au în calitatea acestuia. Beneficiind de o echipă de 100 de specialiști în domeniu, Frigotehnica își reconfirmă și poziția de expert în domeniul industriei de refrigerare, mai ales în contextul actual, în care prim-planul este luat de către noile directive europene cu privire la reducerea emisiilor de gaze.
Compania propune noi soluții tehnice inovatoare în concordanță cu aceste prevederi europene și evident, cu direcția ecologică spre care se îndreaptă lumea prezentă.
„Cu ocazia aniversării de 70 de ani, Frigotehnica a lansat către toți utilizatorii de instalații frigorifice subiectul noilor reglementări europene împreună cu invitația la o discuție deschisă pe tema acestora, alături de experți de renume european. Discuția, care a luat forma unei conferințe, a indicat posibile răspunsuri și soluții la provocările pe care directiva europeană le ridică, cu un focus pe soluții de frig future proof și studii de caz ilustrative. Asumarea misiunii de a pregăti piața românească pentru transformările aduse de ultimele prevederi legislative marchează o implicare activă a Frigotehnica, care își demonstrează maturitatea în raport cu industria în care activează”, a declarat Răzvan Voicu, COO Frigotehnica.
Frigotehnica ocupă o poziție privilegiată pe piața de frig din această regiune a Europei, o poziție conferită de calitatea de pionier în industria respectivă care a dus în timp la extinderea prezenței pe șapte piețe regionale, finalizând cu succes numeroase proiecte de frig comercial și industrial.
„De la începuturile refrigerării în România și până în prezent, industria s-a transformat total și același lucru este valabil și pentru Frigotehnica. Am crescut de la o mică echipă de ingineri români într-o companie cu prezență în puncte cheie la nivel internațional, care oferă soluții de ultimă oră și caută în avans răspunsuri la provocările viitorului. Suntem mândri că ne plasăm în avangarda tendințelor în industria frigorifică și pentru impactul pe care domeniul nostru de activitate îl are în industria alimentară și în retail”, a declarat Adrian Neacșu, CEO Frigotehnica.
Experiența și istoria bogată nu se reflectă însă doar în valoarea brandului și în încrederea pe care clienții o au în calitatea acestuia. Beneficiind de o echipă de 100 de specialiști în domeniu, Frigotehnica își reconfirmă și poziția de expert în domeniul industriei de refrigerare, mai ales în contextul actual, în care prim-planul este luat de către noile directive europene cu privire la reducerea emisiilor de gaze.
Compania propune noi soluții tehnice inovatoare în concordanță cu aceste prevederi europene și evident, cu direcția ecologică spre care se îndreaptă lumea prezentă.
„Cu ocazia aniversării de 70 de ani, Frigotehnica a lansat către toți utilizatorii de instalații frigorifice subiectul noilor reglementări europene împreună cu invitația la o discuție deschisă pe tema acestora, alături de experți de renume european. Discuția, care a luat forma unei conferințe, a indicat posibile răspunsuri și soluții la provocările pe care directiva europeană le ridică, cu un focus pe soluții de frig future proof și studii de caz ilustrative. Asumarea misiunii de a pregăti piața românească pentru transformările aduse de ultimele prevederi legislative marchează o implicare activă a Frigotehnica, care își demonstrează maturitatea în raport cu industria în care activează”, a declarat Răzvan Voicu, COO Frigotehnica.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile