Noi elemente de branding și identitate vizuală pentru Kaspersky
Data publicarii: 11-06-2019 | IT&CSunt probabil puțini dintre voi care nu sunteți familiari cu brandul Kaspersky Lab, unul dintre liderii mondiali în domeniul securității cibernetice, o companie a cărei misiune de a „construi o lume mai sigură” a început cu mai bine de 22 de ani în urmă.
Sunt două decenii de când Kaspersky Lab pune la dispoziția utilizatorilor din toată lumea unele dintre cele mai bune soluții de securitate, timp în care compania a evoluat treptat de la un furnizor și producător de soluții antivirus la o companie de tehnologie lider în domeniu, cu un portofoliu complex de produse și servicii de securitate care transcend nevoia primară de soluții antivirus și se extind pe toate domeniile adiacente acestei industrii,oferind inclusiv servicii de cloud și informații cu privire la ultimele amenințări cibernetice.
Prin urmare, a sosit și vremea unui rebranding major, unul care să se adapteze noului tip de servicii globale și complexe oferit de către companie.
„Numele companiei noastre devine, simplu, Kaspersky, iar noua noastră misiune - „construim o lume mai sigura” – subliniază angajamentul luat pentru un viitor transparent și în care putem avea încredere, unde toată lumea are acces la nenumăratele oportunități aduse de tehnologie, pentru ca noi il protejam” se arată în comunicatul oficial.
Discutând pe aceeași temă, Eugene Kaspersky, CEO-ul companiei, a declarat: „De când am fondat compania, acum 22 de ani, am văzut atât amenințările cibernetice, cat și industria de securitate IT evoluând și transformându-se aproape total, în timp ce am asistat la creșterea rolului tehnologiei în viețile noastre, la birou și acasă. Astăzi, lumea are alte nevoi, iar rebranding-ul nostru ne reflecta viziunea pentru a răspunde acestor nevoi – nu doar astăzi, ci și pe viitor. Pe baza istoricului nostru reușit de protecție împotriva amenințărilor cibernetice, vom contribui la crearea unei lumi mai sigure, care este imuna la amenințări cibernetice. O lume in care fiecare se poate bucura de nenumăratele beneficii pe care tehnologia le are de oferit.”
Kaspersky va avea și o nouă identitate vizuală, una care să reflecte valorile centrale și esența conceptului și brandului din spatele companiei. Noul logo este creat utilizându-se litere în forme geometrice precise care ilustrează perfect mesajul de siguranță și precizie matematică pe care vrea să îl transmită, eliminându-se de asemenea și „Lab”.
„Baza actualului logo a fost creata în 1997 și de atunci s-au schimbat multe lucruri. Anterior, foloseam litere din alfabetul grec, care nu mai sunt relevante, din cauza schimbărilor în comunicarea noastră – trebuie sa ne uitam către viitor si sa imbratisam lumea digitala”, spune Andrew Winton, Vice-președinte de marketing la Kaspersky. „Cand dezvoltam noua identitate vizuala, am eliminat Lab din nume pentru ca am dorit sa simplificam brand-ul astfel încât sa reflecte noua noastră misiune și să sublinieze gama larga de tehnologii a companiei.
Sunt două decenii de când Kaspersky Lab pune la dispoziția utilizatorilor din toată lumea unele dintre cele mai bune soluții de securitate, timp în care compania a evoluat treptat de la un furnizor și producător de soluții antivirus la o companie de tehnologie lider în domeniu, cu un portofoliu complex de produse și servicii de securitate care transcend nevoia primară de soluții antivirus și se extind pe toate domeniile adiacente acestei industrii,oferind inclusiv servicii de cloud și informații cu privire la ultimele amenințări cibernetice.
Prin urmare, a sosit și vremea unui rebranding major, unul care să se adapteze noului tip de servicii globale și complexe oferit de către companie.
„Numele companiei noastre devine, simplu, Kaspersky, iar noua noastră misiune - „construim o lume mai sigura” – subliniază angajamentul luat pentru un viitor transparent și în care putem avea încredere, unde toată lumea are acces la nenumăratele oportunități aduse de tehnologie, pentru ca noi il protejam” se arată în comunicatul oficial.
Discutând pe aceeași temă, Eugene Kaspersky, CEO-ul companiei, a declarat: „De când am fondat compania, acum 22 de ani, am văzut atât amenințările cibernetice, cat și industria de securitate IT evoluând și transformându-se aproape total, în timp ce am asistat la creșterea rolului tehnologiei în viețile noastre, la birou și acasă. Astăzi, lumea are alte nevoi, iar rebranding-ul nostru ne reflecta viziunea pentru a răspunde acestor nevoi – nu doar astăzi, ci și pe viitor. Pe baza istoricului nostru reușit de protecție împotriva amenințărilor cibernetice, vom contribui la crearea unei lumi mai sigure, care este imuna la amenințări cibernetice. O lume in care fiecare se poate bucura de nenumăratele beneficii pe care tehnologia le are de oferit.”
Kaspersky va avea și o nouă identitate vizuală, una care să reflecte valorile centrale și esența conceptului și brandului din spatele companiei. Noul logo este creat utilizându-se litere în forme geometrice precise care ilustrează perfect mesajul de siguranță și precizie matematică pe care vrea să îl transmită, eliminându-se de asemenea și „Lab”.
„Baza actualului logo a fost creata în 1997 și de atunci s-au schimbat multe lucruri. Anterior, foloseam litere din alfabetul grec, care nu mai sunt relevante, din cauza schimbărilor în comunicarea noastră – trebuie sa ne uitam către viitor si sa imbratisam lumea digitala”, spune Andrew Winton, Vice-președinte de marketing la Kaspersky. „Cand dezvoltam noua identitate vizuala, am eliminat Lab din nume pentru ca am dorit sa simplificam brand-ul astfel încât sa reflecte noua noastră misiune și să sublinieze gama larga de tehnologii a companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice