Cifrele Revolut la un an de la lansarea pe piața din România
Data publicarii: 10-05-2019 | Finante-BanciUnul dintre cele mai importante fintech-uri ale ultimilor ani, Revolut, aniversează un an pe piața din România, perioadă în care numărul utilizatorilor a depășit 250.000 de persoane, cifră impresionantă dacă ținem cont de perioada scurtă în care a fost atins acest prag.
Conform datelor furnizate de Revolut, numărul utilizatorilor din România a crescut astfel de 8 ori în ultimele 12 luni, comparativ cu luna mai a anului 2018. Totodată, aceștia au tranzacționat în această perioadă peste 1 miliard de euro și au economisit peste 10 milioane de lei în pușculițele digitale Vaults Revolut.

Totodată, utilizatorii români beneficiază de oportunitatea de a comanda gratuit cardurile emise de către companie până la data de 26 mai 2019.
Ce înseamnă cei 250.000 de utilizatori Revolut pentru fintech-ul britanic?
Ei bine, potrivit datelor oficiale, România se situează pe locul al doilea în topul piețelor cu cea mai rapidă creștere, după Marea Britanie și devine cea de-a cincea piață Revolut în Europa ca număr de utilizatori după Marea Britanie, Franța, Polonia și Irlanda. Românii au încredere în serviciile Revolut, motiv pentru care compania înregistrează peste 1200 de noi deschideri de conturi pe zi, doar la nivelul țării noastre. Printre motivele principale care conving utilizatorii să aleagă serviciile fintech-ului britanic se numără simplitatea utilizării aplicațiilor disponibile, transparența sistemului și siguranța banilor, o siguranță garantată de tehnologiile de ultimă generație care stau la baza produsului.
Revolut a pornit la drum în România cu o singură persoană. La un an distanță, pe lângă cei peste un sfert de milion de utilizatori, echipa locală formată din 5 persoane își concentrează în continuare eforturile pe dezvoltarea continuă a comunității de utilizatori, pe încheierea de parteneriate și pe creșterea expunerii produsului în toate sectoarele publice.
”Faptul că am reușit să creștem atât de rapid confirmă faptul că produsul nostru rezolvă o problemă reală. Mai bine de jumătate din utilizatorii noștri vin din așa numitele efecte de rețea, recomandări primite de la prieteni sau familie. Le mulțumim pentru încredere fiecăruia dintre cei 250.000 de utilizatori din România - nu am fi ajuns aici fără sprijinul și implicarea lor activă. Nu ne oprim însă aici! 250.000 de utilizatori înseamnă pentru noi în primul rând o responsabilitate: să continuăm să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite, să ne implicăm activ în inițiative de educație financiară și să continuăm să creștem oferind românilor o alternativă semnificativ mai bună!”, a declarat Irina Scarlat, Country Manager Revolut România.
În prezent, echipa Revolut lucrează la lansarea unor noi funcționalități și la îmbunătățirea continuă a serviciilor deja existente. Printre noile funcționalități anunțate se numără și lansarea unei aplicații pentru copii, o platformă de investiții fără comisioane, un program de fidelitate pentru utilizatorii existenți și posibilitatea de a face plăți cu telefonul mobil.
Conform datelor furnizate de Revolut, numărul utilizatorilor din România a crescut astfel de 8 ori în ultimele 12 luni, comparativ cu luna mai a anului 2018. Totodată, aceștia au tranzacționat în această perioadă peste 1 miliard de euro și au economisit peste 10 milioane de lei în pușculițele digitale Vaults Revolut.

Totodată, utilizatorii români beneficiază de oportunitatea de a comanda gratuit cardurile emise de către companie până la data de 26 mai 2019.
Ce înseamnă cei 250.000 de utilizatori Revolut pentru fintech-ul britanic?
Ei bine, potrivit datelor oficiale, România se situează pe locul al doilea în topul piețelor cu cea mai rapidă creștere, după Marea Britanie și devine cea de-a cincea piață Revolut în Europa ca număr de utilizatori după Marea Britanie, Franța, Polonia și Irlanda. Românii au încredere în serviciile Revolut, motiv pentru care compania înregistrează peste 1200 de noi deschideri de conturi pe zi, doar la nivelul țării noastre. Printre motivele principale care conving utilizatorii să aleagă serviciile fintech-ului britanic se numără simplitatea utilizării aplicațiilor disponibile, transparența sistemului și siguranța banilor, o siguranță garantată de tehnologiile de ultimă generație care stau la baza produsului.
Revolut a pornit la drum în România cu o singură persoană. La un an distanță, pe lângă cei peste un sfert de milion de utilizatori, echipa locală formată din 5 persoane își concentrează în continuare eforturile pe dezvoltarea continuă a comunității de utilizatori, pe încheierea de parteneriate și pe creșterea expunerii produsului în toate sectoarele publice.
”Faptul că am reușit să creștem atât de rapid confirmă faptul că produsul nostru rezolvă o problemă reală. Mai bine de jumătate din utilizatorii noștri vin din așa numitele efecte de rețea, recomandări primite de la prieteni sau familie. Le mulțumim pentru încredere fiecăruia dintre cei 250.000 de utilizatori din România - nu am fi ajuns aici fără sprijinul și implicarea lor activă. Nu ne oprim însă aici! 250.000 de utilizatori înseamnă pentru noi în primul rând o responsabilitate: să continuăm să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite, să ne implicăm activ în inițiative de educație financiară și să continuăm să creștem oferind românilor o alternativă semnificativ mai bună!”, a declarat Irina Scarlat, Country Manager Revolut România.
În prezent, echipa Revolut lucrează la lansarea unor noi funcționalități și la îmbunătățirea continuă a serviciilor deja existente. Printre noile funcționalități anunțate se numără și lansarea unei aplicații pentru copii, o platformă de investiții fără comisioane, un program de fidelitate pentru utilizatorii existenți și posibilitatea de a face plăți cu telefonul mobil.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău