ING propune un nou concept de office orientat către experiența clientului
Data publicarii: 25-04-2019 | Finante-Banci22 aprilie 2019 este data la care ING România a inaugurat un sediu nou situat pe Calea Dorobanți la numărul 135-145, în București, sediu care se dorește a reprezenta un nou concept de office și un nou mod de interacțiune între bancă și client. ”Acasă la ING” vine cu un design modern, spațiu deschis și relaxat, punându-se un accent mare pe eficientizarea timpului de care este nevoie pentru consultanță. În același timp, ING România își dorește reinterpretarea rolului pe care sediul clasic de bancă îl are în relația cu clienții săi.

ING România era deja cunoscută drept o bancă a noului mileniu, o bancă care s-a axat în principal pe servicii automatizate și pentru eficientizarea cât mai mare a experienței clienților, prin reducerea interacțiunii cu angajații băncii și implementarea unor servicii eficiente de self-banking și home-banking.
În prezent, clienții ING utilizează Home Bank ca și principală platformă de banking, și o fac în medie o dată la două zile, alegând să viziteze sediile fizice ale băncii în cele mai importante momente ale relației cu banca precum accesările de credite, creare de conturi noi, și așa mai departe. Serviciile online sunt principalul atu al ING și calitatea lor este recunoscută în rândurile clienților băncii, acest tip de serviciu fiind principala țintă de dezvoltare a companiei în raport cu eficientizarea relației cu clienții și serviciilor oferite acestora.
Pe acest fond, ING România propune și testează în această perioadă un nou proiect pilot ce presupune un nou tip de office care are în prim plan experiența clientului. Acest proiect pilot vine cu un nou tip de servire și elemente de design interior care să îi facă pe clienți să se simtă relaxați și confortabili în relația cu banca, de unde și noul concept de ”acasă la ING”.
Primul spațiu de acest fel a fost inaugurat în Olanda, la Amstelveen în anul 2016 urmând ca un an mai târziu, un concept similar să fie aplicat și în Belgia. Au urmat proiecte similare în alte țări ale Uniunii Europene și Turcia, sediul din București integrându-se perfect în acest peisaj.
„Casa ING reflectă răspunsul nostru la dinamica societății și la nevoile specifice ale clienților. Pe de o parte, întâlnim tendințele tot mai accentuate de digitalizare, și pe de altă parte, recunoaștem o nevoie incontestabilă de comunicare si consultanță, cu valoare adăugată, prin discuție față în față cu un consultant.
La ING, ne străduim să facem viața clienților noștri mai ușoară, să îi sprijinim să fie mereu cu un pas înainte, în viață și în afaceri. Am pus mereu preț pe servicii disponibile oriunde, oricând și instant. Ne dorim să extindem această strategie și în zona de office. Oricine poate veni să viziteze noul office ING să descopere toate soluțiile digitale pe care le oferim, într-un mediu prietenos și primitor, să discute cu consultanții noștri despre servicii și produse de banking, în timp ce beau împreună o cafea”, a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail Banking ING.

ING România era deja cunoscută drept o bancă a noului mileniu, o bancă care s-a axat în principal pe servicii automatizate și pentru eficientizarea cât mai mare a experienței clienților, prin reducerea interacțiunii cu angajații băncii și implementarea unor servicii eficiente de self-banking și home-banking.
În prezent, clienții ING utilizează Home Bank ca și principală platformă de banking, și o fac în medie o dată la două zile, alegând să viziteze sediile fizice ale băncii în cele mai importante momente ale relației cu banca precum accesările de credite, creare de conturi noi, și așa mai departe. Serviciile online sunt principalul atu al ING și calitatea lor este recunoscută în rândurile clienților băncii, acest tip de serviciu fiind principala țintă de dezvoltare a companiei în raport cu eficientizarea relației cu clienții și serviciilor oferite acestora.
Pe acest fond, ING România propune și testează în această perioadă un nou proiect pilot ce presupune un nou tip de office care are în prim plan experiența clientului. Acest proiect pilot vine cu un nou tip de servire și elemente de design interior care să îi facă pe clienți să se simtă relaxați și confortabili în relația cu banca, de unde și noul concept de ”acasă la ING”.
Primul spațiu de acest fel a fost inaugurat în Olanda, la Amstelveen în anul 2016 urmând ca un an mai târziu, un concept similar să fie aplicat și în Belgia. Au urmat proiecte similare în alte țări ale Uniunii Europene și Turcia, sediul din București integrându-se perfect în acest peisaj.
„Casa ING reflectă răspunsul nostru la dinamica societății și la nevoile specifice ale clienților. Pe de o parte, întâlnim tendințele tot mai accentuate de digitalizare, și pe de altă parte, recunoaștem o nevoie incontestabilă de comunicare si consultanță, cu valoare adăugată, prin discuție față în față cu un consultant.
La ING, ne străduim să facem viața clienților noștri mai ușoară, să îi sprijinim să fie mereu cu un pas înainte, în viață și în afaceri. Am pus mereu preț pe servicii disponibile oriunde, oricând și instant. Ne dorim să extindem această strategie și în zona de office. Oricine poate veni să viziteze noul office ING să descopere toate soluțiile digitale pe care le oferim, într-un mediu prietenos și primitor, să discute cu consultanții noștri despre servicii și produse de banking, în timp ce beau împreună o cafea”, a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail Banking ING.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii