Electrica Oltenia a mandatat BRD si Citibank sa-i colecteze facturile
Data publicarii: 08-02-2007 | Finante-Banci
"Ca parte a angajamentului CEZ Group de a imbunatati calitatea serviciilor furnizate catre clientii sai din Romania, Electrica Oltenia a lansat, impreuna cu BRD si Citibank Romania, un nou sistem de incasare a facturilor de energie electrica. Prin folosirea unor modalitati moderne de plata, precum transferurile bancare, debit direct sau bancomate (ATM-uri), clientii vor putea achita facturile fara a mai fi necesara deplasarea la casieriile Electrica Oltenia. Parteneriatul cu jucatorii importanti de pe piata bancara din Romania si cu Posta Romana a ajutat Electrica Oltenia sa creasca numarul punctelor de colectare de la 64 la mai mult de 400 de locatii, pe plan national", a declarat Martin Pacovsky, CFO CEZ Romania.
"Pentru a tine promisiunea pe care am facut-o clientilor nostri, si anume aceea de a face operatiunile bancare zilnice tot mai simple, BRD a facut munca de pionierat in construirea si oferirea unei solutii globale pentru plata facturilor. BRD a fost prima banca din Romania care a pus la punct un sistem de plata prin card a facturilor la POS. Ne bucuram ca putem oferi companiei Electrica Oltenia si clientilor sai servicii de calitate, experienta noastra in canale bancare de distributie directe si alternative si intreaga noastra retea din cele 7 judete pe care compania le aprovizioneaza cu electricitate", a declarat Patrick Gelin, Presedinte - Director General al BRD-Groupe Societe Generale.
Facturile Electrica Oltenia pot fi platite atat in unitatile BRD, prin ordin de plata, Direct Debit, cash, cat si prin POS-urile instalate la comercianti, Internet Banking, ATM-uri sau telefon, prin intermediul serviciului Vocalis.
"Mandatul primit de la Electrica Oltenia reprezinta o reusita importanta. Citigroup ofera solutii de management al lichiditatilor extrem de performante clientilor sai din intreaga lume, iar acest mandat constituie un nou reper in transferarea expertizei globale catre Romania", declara Shahmir Khaliq, Citigroup Country Officer for Romania. "Mai mult de-atat, succesul parteneriatului dintre Citibank Romania si Posta Romana confirma o data in plus increderea care defineste tot mai mult colaborarea dintre institutiile financiare globale si locale, si demonstreaza eforturile lor comune de a asigura o acoperire nationala si de a oferi intotdeauna clientilor servicii de calitate", a adaugat Shahmir Khaliq.
Facturile Electrica Oltenia pot fi achitate prin ordine de plata direct in contul companiei deschis la Citibank Romania, si, datorita parteneriatului dintre Citibank si Posta Romana, pot fi achitate si in oficiile postale din localitatile acoperite de Electrica Oltenia sau direct la agentii postali (in mediul rural). De asemenea, din martie, vor putea fi utilizate si alte canale alternative oferite de Citibank Romania - precum sistemul Unikasa de plata in numerar a facturilor.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău