Banca Transilvania anunta o crestere a profitului cu 21% in 2006
Data publicarii: 05-02-2007 | Finante-BanciRobert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, afirma: "Rezultatele financiare obtinute in anul 2006 au la baza strategia implementata la nivelul celor trei linii de afaceri ale Bancii Transilvania: retail, IMM si corporate. Avem acum mai multi clienti, iar cota de piata este in prezent de 4,7%. Suntem printre primele 5 institutii bancare din Romania si, asa cum ne-am propus, am devenit si mai prezenti la nivel national, avand, la finalul anului trecut, 341 de sucursale si agentii".
Banca Transilvania a alocat sume in special pentru extinderea teritoriala a bancii, anul trecut fiind deschise nu mai putin de 126 de unitati, dar si pentru moderniarea unor sucursale si agentii. De asemenea, banca a investit in marketing - cu rezultate vizibile, in perfectionarea sistemului IT si in companiile membre ale Grupului Financiar BANCA TRANSILVANIA, in vederea consolidarii pozitiei pe piata a acestora.
Anul 2006 a constituit pentru banca si intarirea pozitiei pe piata creditelor, valoarea neta a acestora fiind, la data de 31 decembrie 2006, de 4,893,115 mii RON, dintre care aproximativ 57% reprezinta credite pentru persoane juridice, iar 43% - pentru persoane fizice. In plus, resursele atrase de la clienti se ridica la valoarea de 5,820,180 mii RON, la data de 31 decembrie 2006.
In 2006, Banca Transilvania a incheiat contracte de finantare cu cateva institutii internationale, dintre care KfW, in valoare de 10 mil. EUR si EFSE, in valoare de 10 mil EUR, sume destinate creditelor ipotecare. Tot anul trecut, Banca Transilvania a obtinut un credit subordonat, in suma totala de 60 milioane EUR, parteneri fiind: BERD, FMO, DEG, IFC si EFSE, fiecare acordand bancii cate 12 milioane EUR.
Indicatori economico-financiari preliminari - 2006 | |||
Mii RON/2005 | Mii RON/2006 | ||
1 | Casa, disponibilitati la banci centrale | 1,141,065 | 1,963,951 |
2 | Creante asupra institutiilor de credit | 231,788 | 668,514 |
3 | Creante asupra clientelei | 2,963,737 | 4,893,130 |
4 | Valori imobilizate | 296,537 | 368,318 |
5 | Activ total | 4,932,139 | 8,085,869 |
6 | Datorii privind institutiile de credit | 844,284 | 1,171,842 |
7 | Datorii privind clientela | 3,480,074 | 5,820,180 |
8 | Dobanzi de primit si venituri asimilate | 374,559 | 517,470 |
9 | Dobanzi de platit si cheltuieli asimilate | 164,856 | 267,178 |
10 | Venituri din comisioane | 121,757 | 224,162 |
11 | Cheltuieli din comisioane | 16,237 | 23,212 |
12 | Influente nete din provizioane si creante extrabilantiere (cheltuieli) | 34,884 | 34,560 |
13 | Rezultatul brut al activitatii curente | 110,211 | 132,517 |
14 | Rezultatul net al exercitiului financiar | 99,704 | 120,212 |
15 | Venituri totale | 809,397 | 1,358,196 |
16 | Cheltuieli totale | 699,186 | 1,225,679 |
17 | Rezultat brut | 110,211 | 132,517 |
18 | Capitaluri proprii: | 538,174 | 961,399 |
*din care: capital social subscris si varsat | 236,733 | 393,355 | |
imprumut subordonat | 74,898 | 259,338 | |
18 | Numar de salariati | 3,109 | 4,537 |
Robert C. Rekkers declara: "Anul 2006 a fost un an bun pentru Banca Transilvania, cu obiective atinse si chiar depasite. Datorita rezultatelor obtinute vom propune Adunarii Generale a Actionarilor ca si in 2007 sa continuam politica de investitii din anul precedent. Ne dorim ca anul acesta sa avem un buget de investitii de 30 milioane de EURO, care va fi destinat in special cresterii calitatii, perfectionarii sistemelor informatice si de carduri, programelor de training si, nu in ultimul rand, deschiderii a cel putin 80 de unitati, care sa aduca Banca Transilvania tot mai aproape de clientii sai. Targetul general al Bancii Transilvania este acela de a ajunge la 1 milion de clienti activi".
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman