Importatorii auto incep batalia pentru provincie
Data publicarii: 05-02-2007 | AutoO parere similara o are si managerul Brent Valmar, directorul general Porsche Romania, importatorul Volkswagen, Volkswagen Autovehicule Comerciale, Audi, SEAT, Skoda si Porsche. Acesta spune ca piata auto din Bucuresti ramane cea mai importanta (n.r. - cu 41,62% din total vanzari), insa evolutia economica puternica din provincie a dus la aparitia unor centre zonale foarte importante. Astfel, in regiuni care au atras investitii semnificative ce au dus la cresterea veniturilor precum Timisoara, Constanta, Iasi, Cluj sau Brasov s-au inregistrat avansuri importante ale vanzarilor de masini noi.
Diferenta o fac serviciile postvanzare
Pentru ca toti marii importatori din tara se "bat" in oferte care mai de care mai atractive, diferenta in atragerea clientului o poate face consistenta serviciilor postvanzare, dupa cum spune Valmar. Managerul Porsche Romania adauga ca, in ceea ce priveste clientii romani, acestia sunt mult mai bine informati si au ajuns la un grad de maturitate care le permite sa astepte mai multe de la distribuitori, mai ales in ceea ce priveste serviciile de postvanzare in principal legate de zona service. Tocmai din acest punct de vedere importatorii care au o politica de dezvoltare bazata exclusiv pe pret risca sa intampine probleme in anii urmatori.
"Piata din afara Bucurestiului va constitui principala zona de batalie a importatorilor. Castigatori vor fi cei care vor reusi sa fie mai bine reprezentati in teritoriu mai ales pe zona de service", declara si Catalin Gavra, directorul general Romcar, unic importator Ford in Romania. Intuind potentialul pe care-l reprezinta orasele mari din tara, recent, Porsche Romania a infiintat o divizie speciala care sa se ocupe numai cu vanzarile de masini in provincie.
Integral in Curierul National
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business