Interamerican: Specialistii in asigurari, cel mai greu de gasit
Data publicarii: 05-02-2007 | HR/Cariere
Numarul de salariati de pe piata asigurarilor a crescut in ultimele douasprezece luni cu 10%, pana la 13.500 de persoane, potrivit datelelor Institutului National de Statistica.
In 2006 Interamerican a inregistrat o crestere in ceea ce priveste numarul de angajati noi. Aceasta crestere are la baza o crestere semnificativa a structurii de vanzari directe: 78% mai multi full time agents comparativ cu anul 2005. "Pentru a sprijini efortul de vanzare al colegilor nostri, Interamerican si-a imbogatit schema organizatorica a departamentelor operationale in medie cu 25% de la inceputul anului", explica Mihaela Sisu.
Echipa Interamerican s-a largit in cursul anului trecut si datorita politicii de dezvoltare a unor canale alternative de vanzare. De asemenea, si Spitalul Euroclinic a inregistrat anul trecut o crestere a numarului de angajati, cu un procent de 35%, ca urmare a sporirii gradului de ocupare a spitalului.
Performantele sunt notabile, conform reprezentantilor Interamerican: 8262 de pacienti, din care peste 200 de copii s-au nascut in Euroclinic. De asemenea, din cele peste 800 de interventii chirurgicale realizate in cadrul Euroclinic, chirurgia generala ocupa 24% din totalul acestora. Un numar de 20.000 de consultatii, investigatii si explorari au fost realizate in ambulatorul Euroclinic.
"Pentru a raspunde numarului in crestere al clientilor spitalului, pentru echipa medicala Euroclinic se preconizeaza o dezvoltare in medie de 15% anul acesta. O dezvoltare semnificativa o va cunoaste si Interamerican, in primul rand generata de segmentul de pensii", estimeaza Mihaele Sisu.
Pentru a raspunde unei piete de munca din ce in ce mai aglomerate, este de ajuns sa mentionam faptul ca 20 de companii straine de asigurari si-au anuntat intentia de a intra pe piata romaneasca, Interamerican isi propune lansarea unor programe atractive de internship care sa asigure atragerea de talent si formarea din timp a echipei de entry level a companiei. De asemenea, programul de retentie al angajatilor este un obiectiv pe agenda anului 2007 nu doar pentru resurse umane, ci pentru intreaga echipa de management Interamerican.
Potrivit datelor oferite de Interamerican, cele mai ravnite pozitii in cadrul Interamerican sunt cele cu impact major si imediat in dezvoltarea companiei cum ar fi postul de account manager, trainer, dar si pozitiile de specialisti cum ar fi: ofiter investitii, actuar, subscriitor, ofiter raportare.
Integral in Wall-Street
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău